aseksuaalisuusforum Forum Indexaseksuaalisuusforum
Suomalainen aseksuaalien verkkoyhteisö

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!

Ihastuminen

Post new topic   Reply to topic    aseksuaalisuusforum Forum Index -> Yleisesti aseksuaalisuudesta
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bianca

:

Items

PostPosted: Tue Oct 07, 2008 10:33 pm    Post subject: Ihastuminen Reply with quote

Tää nyt on vain tämmöistä höpinää, mutta kun liittyy aiheeseen niin aattelin että miksei kirjoittaisi tänne.
Mä oon miettinyt sitä, että kun ihastun helposti sellaisiin miehiin, jotka on tai käyttäytyy etäisesti. Ovat tavallaan vaikeasti tavoiteltavia. Ne on turvallisia ja kiinnostavia just siksi, että tuntuu ettei niiden kanssa ole pelkoa siitä, että joutuisi fyysiseen kontaktiin. Sitten taas sellaiset miehet, jotka on minusta kiinnostuneita tuntuu vastenmielisiltä. Ne yrittää käydä käsiksi.
Ei ole kauankaan kun tutustuin erääseen mieheen, joka aluksi vaikutti mukavalta ja kiinnostavalta...pussailukin oli aluksi kivaa, mutta sitten kun se ei meinannu millään lopettaa sitä niin tuli tylsää ja sitten kun se alkoi lääppimään mulle tuli hirveä tarve päästä siitä eroon. Nykyään en halua edes puhua sen kanssa mitään.
Back to top
View user's profile Send private message
Shribu

:

Items

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Mulla on ainakin ihan selvä miestyyppi, mihin ihastun. Pitkät hiukset ja tatskat ja rock-asenne, läääh Very Happy Uskon, että haluan jossain vaiheessa tämmösen ihastuksen kanssa kokeillakin seksiä, kunhan eka teen "pelisäännöt" selväksi: kerron rehellisesti mikä olen ja opin luottamaan täysin tähän ihmiseen.

Tällä hetkellä olen ihastunut kolmeen mieheen Laughing
Back to top
SunriseDream

:

Items

PostPosted: Thu Nov 27, 2008 8:42 pm    Post subject: minäkin Reply with quote

Minä ihastun aina sellaisiin joita en voisi millään saada. Kerran yksi poika oli minusta kiinnostunut, ja minä pidin sitä vain ärsyttävänä.

En ole pitkään aikaan ollut ihastunut. Tykkään poikamaisista, hoikista pojista. Olen ollut kiinnostunut tytöistäkin, mutta en kunnolla ihastunut. Tytöistä taas pidän kauniista ja tyttömäisistä, vaikka olen tyttömäinen itsekin. Ihastun kuitenkin lähinnä poikiin.

Ehkä tämä, että ihastun kaukaisiin ihmisiin johtuu aseksuaalisuudesta. Romanttiset unelmat tähtitaivaan alla pusuttelusta ovat ihania, mutta kun pitäisi oikeasti siirtyä fyysiselle seksipuolelle niin ei innosta.
Back to top
neito_tre

:

Items

PostPosted: Fri Nov 28, 2008 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

bianca, mulla on niin toi sama....
Back to top
Leonora

:

Items

PostPosted: Thu Feb 05, 2009 12:55 am    Post subject: Reply with quote

Bianca,täällä myös yksi jolla aivan sama homma!
Back to top
Thanatos

:

Items

PostPosted: Sun Feb 15, 2009 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Miekin tuppaan ihastumaan suhteellisen helposti, joku satunnainen hymy kaupan kassaneidiltä saatta laukaista sen, mutta sinänsä onnekseni ne ovat lyhytaikaisia. Päällekäyvyys sitten laukaisee tilanteen myös hyvin nopeasti, mutta jos mittaa miehellä on parimetriä ja kiiltävä kalju kupoli, ei tuo naisvalikoimakaan yleensä ole sieltä sieltä säädyllisimmästä päästäSmile

Rock-henkiset baarimikot, niille minun sydän aina sulaa, kunnes muistan että asikaspalvelussa on pakko olla asiakkaita kohtaan "mukava".

Kyllähän se unelma elää, jonkinlainen romanttinen hurme kynttilänvalo illallisista, tähtitaivaasta ja yhteisestä elämästä jonkun kanssa.
Numerologinen ennustekin lupasi että 6;n vuoden päästä tärppää, joten eipä ole kiire, ei.
Back to top
QrkQ

:

Items

PostPosted: Mon Feb 23, 2009 11:01 pm    Post subject: Reply with quote

Mulla on sama juttu. Ihastun aina melko etäisiin ihmisiin. Tai sellaisiin, joita ei ole mitään mahdollisuutta saada. Pääsääntöisesti 20 vuotta vanhempiin miehiin ja naisiin; mm. opettajiin. Confused En sitten tiedä, onko se mitään oikeaa ihastumista, mutta tuntuu, että ihastun aina kun minua kehutaan ja minusta tuntuu, että se toinenkin pitää minua jotenkin erityisenä. Ihastus voi laantua välillä, jos ei olla tekemisissä, mutta palaa jos saan taas kehuja. Kuulostaa varmasti tosi kummalliselta...

Mutta kyllä minä itsessäni selviä ihastumisen tuntomerkkejä aina kuitenkin huomaan. Tuntuu, ettei oikein tiedä mitä sanoisi, sydän pamppailee, menee ihan paineisiin aina sen henkilön lähettyvillä, punastuu, haluaa saada siitä ihmisestä enemmän selville ja olla mahd paljon sen seurassa, antaa itsestään hyvän kuvan yms yms.

Mutta tosiaan, pidän itsekin outona sitä, että ihastun aina noin paljon vanhempiin ihmisiin. Harvemmin omanikäisiin.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vanhelsing83

:

Items

PostPosted: Fri Jun 26, 2009 11:02 pm    Post subject: Toivon... Reply with quote

Itellä aina niin että ihastun kyllä ja sitte käydään ulkona muutaman kerran ja en tunnekkaan mitään ja se että tiedän että siihenkin suhteeseen kuuluu seksi ajaa mut jotenkin pois koko hommasta ja kartan ihmisiä. Siis huomaan että kiinnostun mielummin varatuista tai etäisistä miehistä kun niitten kanssa ei tarvi joutua lähempään kontaktiin.
Back to top
Failcat

:

Items

PostPosted: Mon Jan 03, 2011 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Aina ku mä oon ihastunu niin se poika on menny yhteen jonkun muun tytön kanssa. Johtuuko se sitten omasta epäsosiaalisesta, ujosta ja introvertista luonteesta vai mistä, mutta on se silti kettumaista.

Tämän takia päätin odottaa että pääsen tältä pikkukylältä isompaan kaupunkiin opiskelemaan. Ehkä sieltä löytys joku joka tuntee samalla tavalla.

Mun unelmamies olis pitkä, roteva ja ehkä vähän pullea mies, siis ei mikään norsu, vaan sillei pehmeä, jos tuossa nyt on mitään järkeä. Very Happy Fyysinen koko on plussaa, koska sitten se vois kannella mua reppuselässä. xD
Mutta ei se niin pakollista ole, luonnehan se ratkasee. Eli tässä tapauksessa semmonen joka matsaa oman kanssa yhteen: hiljainen, omiin maailmoihinsa vetäytyvä mietiskelijä sopis mulle.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger

Post new topic   Reply to topic    aseksuaalisuusforum Forum Index -> Yleisesti aseksuaalisuudesta All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
aseksuaalisuusforum topic RSS feed