| aseksuaalisuusforum Suomalainen aseksuaalien verkkoyhteisö
|
|
|
COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.
9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Aikuinen nainen Guest
:
Items
|
Posted: Mon Feb 02, 2009 10:27 am Post subject: Puolison hämmennys |
|
|
Puolisoni kykenee seksiin, mutta ei koe siihen tarvetta/halua. Parisuhteemme on ollut todella kriisissä erilaisen seksuaalisen tarpeen takia. Haluasin ymmärtää, haluaisin tietää. MIes on jotenkin itse yhtä hämmentynyt kuin minä. Aseksuaalisuudelle ominaiset piirteet ovat kuitenkin korostuneita.
Yksi kysymys, johon toivoisin kommenttejanne. Olen huomannut, että mieheni välttelee tilanteita joissa joutuisi torjumaan minut. Mutta kun hän ottaa alkoholia, hän voi hakeutua seksiin. Miten alkoholi liittyy aseksuaalin mahdolliseen seksiin? |
|
| Back to top |
|
 |
Vierailija Guest
:
Items
|
Posted: Tue Mar 10, 2009 8:47 am Post subject: Ihan kuin meillä |
|
|
Valitettavasti en osaa kommentoida muuta kuin sen, että meillä on ihan samalla tavalla. Mies on täysin haluton seksin suhteen. Asiaa on yritetty korjata tuloksetta ja tilanteesta kai kärsii kumpikin. Sitten on tuo ihme hetki, kun mies ottaa nousuhumalan, niin sieltä kuoriutuu muutamaksi minuutiksi seksiä haluava mies. YES! Minä ilahdun ja alan taas ajatella, että kyllä tämä tästä. Mutta kun hetki on ohi, niin sitten se on. Eikä mies ole seuraavana päivänä yhtään seksuaalisempi kuin aikaisemminkaan. Se on vain ja ainoastaan humalan tuoma hetki.
Harmi ettei kukaan ole vastannut sinulle. Auttaisi ymmärtämään aseksuaalisuuden perimmäistä olemusta. Voimia! |
|
| Back to top |
|
 |
QrkQ
Items
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 9:05 pm Post subject: |
|
|
Sinänsä siinä ei ole mitään ihmeellistä, että humalassa ehkä helpommin hakeutuu seksiin. Alkoholihan nostaa hetkellisesti testosteronitasoa - niin miehillä kuin naisillakin, ja se taas aiheuttaa seksuaalisen halukkuuden kasvamista. Tosin ero ei ole mikään kovin suuri, eikä moni aseksuaali edes humalassa halua seksiä.
Aseksuaalisuus on seksuaalisen halun puuttumista, tai sitä ettei se kohdistu keneenkään/mihinkään. Kun ei yksinkertaisesti tee mieli, on seksi pelkkää pakkopullaa, mihin väsyy alta aikayksikön. Ja siksi ihan ymmärrettävää, että alkaa vältellä tilanteita, joissa voi "joutua" harrastamaan seksiä. Seksistä ei vaan saan yhtään mitään. |
|
| Back to top |
|
 |
Aikuinen Nainen Guest
:
Items
|
Posted: Fri Mar 27, 2009 8:10 am Post subject: Kiitos vastauksesta |
|
|
| En ollut edes ajatellut asiaa tuolta kannalta. Humalan ja testosteronitason hetkellisen nousun liittymistä toisiinsa. Helpottava ymmärtää, toisaalta taas entistä epätoivoisempaa. Liittomme kyllä ei kestä tätä seksittömyyttä, koska se ei vastaa molempien tarvetta. Helpottavaa tietenkin miehen näkökulmasta on se, ettei hän ole yksin ja liittomme päätttyessä hänellä on mahdollisuus löytää kaltaisensa. |
|
| Back to top |
|
 |
mii Guest
:
Items
|
Posted: Mon Mar 30, 2009 7:32 pm Post subject: |
|
|
| No itse olen 19 vuotias tyttö/ nainen, ihan miten vaan asian haluaa tulkita. Selvinpäin ei tulisi mieleenikään harrastaa seksiä omasta sen enempää kuin toisenkaan aloitteesta, mutta toisinaan reippaan nousuhumalan aikana saattaa iskeä hetkellinen kiinnostus. |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|
|
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|