| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Petkula
Items
|
Posted: Sun Apr 12, 2009 7:47 pm Post subject: uusia kavereita pääkaupunki seudulta. |
|
|
Etsin kaltaisiani ihmsiä täältä pääkaupunki seudulta?
Aluksi vaikka netin välityksellä, mutta olisi siistiä jossain vaiheessa nähdä ihan livenä oluen tai kahvin tai minkä vaan merkeissä.
Olen miettinyt pistää ryhmän pystyyn aseksuaali ryhmän facebookiin mutta ennen sitä tahtoisin tietää että onko täällä ihmisiä jotka uskaltais lähteä siihen mukaan vaikka toiseksi perustajaksi?
Yhteyttä voi ottaa yv:nä tai tähän ketjuun viestiä laittaen.
Miksen etsisi vaikka ihan kumppania jonka kanssa ei olisi paineita tuon seksuaalisen kanssa käymisen kanssa. Kaipaan kuitenkin läheisyyttä.
Jatketaan tätä sekavbaa linjaa mikä alkoi tuossa esittely osiossa. |
|
| Back to top |
|
 |
Emerea
Items
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 7:39 pm Post subject: |
|
|
Hei.
Mie olen Helsinkiläinen 25-vuotias nainen, aseksuaali myös. En ole koskaan halunnut harrastaa seksiä enkä ole liiemmin sille suonut ajatuksianikaan. Jotenkin se ei vain ole kiinnostanut.
Tutustuisin mielelläni muihin aseksuaaleihin, mutten ole tähän mennessä yhtäkään tavannut.
Mie kaipaan ihmissuhdetta, jossa ei tarvitsisi tuosta seksuaalisesta puolesta ahdistua tai stressaantua. Jotenkin vain pelottaa, että aseksuaalisuuteni takia olen tuomittu elämään yksin. |
|
| Back to top |
|
 |
qes
Items
|
Posted: Sun May 31, 2009 9:41 pm Post subject: |
|
|
Moi!
Mä olen ainakin todella kiinnostunut tapaamaan muita täältä foorumilta. Loppuelämän yksinäisyyttä peläten. Asun itsekin Helsingissä, joten sijainti on kohdallaan. Oon sattumoisin 21-vuotias opiskelija, ja lisää musta voi lukea esittäytymisviestissä.
Laitoin teille muuten yksityisviestiä, eli ei muuta kuin lukemaan. Toivottavasti joku muukin vielä innostuu tästä ketjusta, muhun voi ainakin ottaa aina yhteyttä.  |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|