| aseksuaalisuusforum Suomalainen aseksuaalien verkkoyhteisö
|
|
|
COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.
9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
childsheart
Items
|
Posted: Sat Jul 17, 2010 11:45 am Post subject: Minä täällä :) |
|
|
Hei! Olen parikymppinen nainen, joka on jo kauemman aikaa etsinyt itselleen lisäystä elämään. Tiedän tyhjänolon tunteeni johtuvan osittain läheisyydenkaipuusta ja erittäin vaikeasta menneisyydestä, johon en ole saanut apua. Olen kuitenkin päässyt asioista yli omin avuin. Ehkä tämä kaikki saa minut kunnioittamaan sitä mitä minulla on, olen iloinen elämän ihanista puolista. Minulla on ollut pari suhdekokeilua, jotka ovat kaatuneet toisen puolen pettämiseen tai yliampuviin valehtelemisiin, sekä osittain ymmärtämättömyyteen ja eriäviin mielenkiintoihin. Suhteissani seksi ja erilaisuus ovat estäneet todellisen lähestymisen ihmisen kanssa. "Kumppanini" ovat ihmetelleet kun olen kertonut aseksuaalisuudesta, vastaus on ollut, että onneksi me emme ole ja eihän se ole mahdollista. "Kukaan ei voi elää ilman seksiä". Ärsyttää sekin, että ihmisten itse keksimät asiat kiinnitetään biologiaan, esimerkiksi poikalapselle luonnollinen väri sininen. Yleensäkin pidän asioiden kyseenalaistamisesta ja en koskaan halua ottaa asioita luonnollisina tai tosina, jos ne eivät sitä vähimmässäkään määrin ole. Itse pidän seksistä, mutta tylsistyin siihen, että ilman sitä suhde tai läheisyys tuntuu olevan mahdottomuus. Myöskin minun käsitykseni seksistä on ollut usein hyvin eroava. Olen joskus himoinnut toista ihmistä niin, että olisin halunnu rutistaa oikein kunnolla ja pitää lähellä..kun toisesta pitää paljon, tekee mieli hyökätä kimppuun, ainakin minulla:P..palikat harvoin vain ovat kohdallaan..ehkä yliseksualisoitunut/yliseksuaalistettu maailmakin on omalta osaltaan vaikuttanut siihen, että minusta on tullut aseksuaali. Tuntuu helpommalta olla ilman "loppuun menevää" seksiä. Läheisyys on minulle muuten todella tärkeää. Haluaisin suudella, tuntea toisen kosketuksen, koskea, aistia, olla herkkä.....olen joskus liiankin herkkä. Mielestäni maailmassa ei ole mitään ihanempaa kuin kahden ihmisen todellinen läheisyys. Olen pääosin heteroaseksuaali, sekä "maskuliiniset" että "feminiiniset" miehet kiinnostavat. Kuitenkin ihminen itse kokonaisuudessaan on tärkein. Olen huomannut pärjääväni paremmin yksin, kuin huonossa suhteessa, mutta kaipaan sitä jotain ihanaa. Tarvitsen yksinolemistakin, olen siihen tottunut. Harrastan maalaamista, piirtämistä, kirjoittamista, lukemista, liikkumista ja monenlaisen musiikin kuuntelua. Pohdin asioita usein aika paljonkin....on turhaa olla suhteessa ihmiseen yrittäen tehdä tästä itselleen sopiva. Ihmisiä on monenlaisia ja toivonkin löytäväni itselleni ihmisen, johon rakastua ja jonka kanssa ihmetellä asioita, kuluttaa aikaa, matkustella jne. Pidän pitää jalat maassa ja perusasiat kunnossa, mutta loppu on ihana olla välillä spontaaniakin ja villiä. On ihana kokea, kokeilla ja oppia kaikenlaista uutta ja kadunkin vain harvaa asiaa elämässäni. Tässä hyvin pieni tarina minusta, mutta toivottavasti ilmentää jollain lailla sitä mitä olen ihmisenä...jos viestini kosketti sinua tai samaistuit edes vähän, kirjoita minulle mistä vain. E-mailini on word2(miukumauku)luukku(piste)com.
(ei antanut normaalista laittaa, ku luuli nettisivuksi, jonka postaamiseen pitää olla 5 postausta ennestään..) |
|
| Back to top |
|
 |
Kasper
Items
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 12:02 am Post subject: Re: Minä täällä :) |
|
|
| childsheart wrote: | | "Kumppanini" ovat ihmetelleet kun olen kertonut aseksuaalisuudesta, vastaus on ollut, että onneksi me emme ole ja eihän se ole mahdollista. "Kukaan ei voi elää ilman seksiä". | Niin no näin ihmisille opetetaan, tietenkin se pitää joko uskoa tai leikkiä olevansa samaa mieltä että muut ihmiset eivät pitäisi outona. Hieno homma että sää et enää leiki mukana jos ei kiinnosta.  |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|