| aseksuaalisuusforum Suomalainen aseksuaalien verkkoyhteisö
|
|
|
COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.
9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
:) Guest
:
Items
|
Posted: Sun Jul 22, 2007 4:30 pm Post subject: Hyvä foorumi |
|
|
Mielestäni on erittäin hienoa, että tällainenkin foorumi on perustettu. Vaikka en itse olekaan aseksuaali, niin minusta on mielenkiintoista perehtyä tähänkin seksuaalisuuden muotoon vähänkään paremmin. Tästä foorumista on varmasti paljon hyötyä monille juuri kaapista ulos tuleville aseksuaaleille, ja muutenkin jutteluseuraa haluaville. Ja tällaisiahan ei ilmeisesti ole entuudestaankaan, joten onnea tälle.  |
|
| Back to top |
|
 |
Tyttö_17_wee
Items
|
Posted: Thu Jan 10, 2008 11:09 pm Post subject: Voiko puhua kaapista ulos tulemisesta? |
|
|
Emmä tiä voiko puhua mitenkään kaapista ulos tulemisesta, kosta tää ei ole varsinaisesti sukupuolellisen kiinnostuksen suuntaus, jonka yhteydessä yleensä puhutaan kaapista ulos tulemisesta (bi-, lesbo-, homo-seksuaalit).
Ehkä se on vaan mun mielipide, kun pidän tätä tavallaan niin luonnollisena asiana, ei siinä ettenkö noitakin pitäisi. :) |
|
| Back to top |
|
 |
kultamuru
Items
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 1:27 am Post subject: Re: Voiko puhua kaapista ulos tulemisesta? |
|
|
| Tyttö_17_wee wrote: | Emmä tiä voiko puhua mitenkään kaapista ulos tulemisesta, kosta tää ei ole varsinaisesti sukupuolellisen kiinnostuksen suuntaus, jonka yhteydessä yleensä puhutaan kaapista ulos tulemisesta (bi-, lesbo-, homo-seksuaalit).
Ehkä se on vaan mun mielipide, kun pidän tätä tavallaan niin luonnollisena asiana, ei siinä ettenkö noitakin pitäisi. :) |
No kyllä minä pidän aseksuaalisuuttakin (kuten myös heteroutta, homoutta - oli sitten gay tai lesbo - ja bi-seksuaalisuutta sekä transgenderiyttäkin) seksuaalisena suuntautumisena. Vai pitäisikö sitten pitää lähtökohtana sitä, että ihminen ei ole ollenkaan millään tavoin kiinnostunut seksuaalisesta kanssakäymisestä? |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|
|
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|