Bianca
Items
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 7:44 am Post subject: Heippa kaikille! |
|
|
Suoraan asiaan eli pikkuhiljaa olen alkanut epäilemään olevani aseksuaali.
Olen 33-vuotias ja minulla on ollut pitkiä ja lyhyitä suhteita miesten kanssa, mutta koskaan en ole seksistä saanut mitään. Suhteen alussa siitä saa läheisyyttä ja on mukava tuottaa rakkaalle kumppanille hyvää, mutta ajan kanssa tulee turhautunut olo kun joutuu tekemään jotain mistä itse ei saa mitään. Minä haluan parisuhteelta syvällisiä keskusteluja, luottamusta, rakkautta, mutta useimmiten suhde typistyy henkiseltä puolelta arjeksi tyyliin "pitäisikö käydä kaupassa" tai "mitä tänään syötäisiin", mutta seksiä silti pitäisi olla tarjolla.
Minusta teinityyppinen kaukoihastus johonkin kuuluisaan on parasta, koska siitä ei tarvitse pelätä, että joutuisi fyysiseen kontaktiin. Kuitenkin kaipaan elämääni rakkautta ja luotettavaa ihmistä, mutta epäilen sen olevan mahdotonta tässä seksin täyttämässä maailmassa.
Taidan olla iällisesti vanhin täällä tällä hetkellä, mutta minua luullaan aina nuoremmaksi, koska en todellakaan ole mikään tätimäinen kolmikymppinen. Pukeudun miten haluan ja käyn festareilla. Rakastan hyvää musiikkia ja elokuvia ja sarjoja. Käyn kuntosalilla, lenkillä ja jumppaan kotona. Myös elämänkertakirjallisuus kiinnostaa. |
|