QrkQ
Items
|
Posted: Sun Aug 03, 2008 9:21 pm Post subject: Moi! |
|
|
Morjens! Olen 18v. tyyppi Etelä-Suomesta. Biologisesti nainen, mutta koen itseni enemmän sukupuolettomaksi androgyyniksi. Identiteetiltäni olen enemmän mies kuin nainen, ja jos saisin valita, ottaisin mieluummin miehen vartalon naisen vartalon sijasta. Vaikka loppujen lopuksi vartalo ei ole minulle kovinkaan tärkeä asia.
Seksi ei ole ikinä kiinnostanut missään mielessä - ei yksin eikä muiden kanssa. En ole koskaan edes kiihottunut, enkä osaa sanoa, mikä olisi mielestäni seksikästä. Vielä neitsyenä odotin ns. ekaa kertaa innolla, mutta "kokeiltuani" se ei tuntunutkaan miltään ja olin hämmästynyt. Lähinnä odotin koko homman loppuvan. Olen myös ollut seurustelusuhteessa kaksi kertaa, mutta olen lopulta ahdistunut seksin takia koko suhteesta ja ottanut hatkat.
Pidän läheisyydestä, halailu ja pieni pusuttelu on ihan kivaa, mutta suutelukin on tylsää, jos jatkuu liian pitkään. Enemmän kaipaan sielunkumppania, jonka kanssa voi välillä keskustella syvällisiäkin.
Aseksuaalisuus myös vaivaa minua. En ole sinut asian kanssa, haluaisin "parantua" ja olla vain aivan tavallinen. Mutta täytyypi varmasti vain tyytyä tilanteeseen...
Edit. Päivittelin vähän, kun teksti tuntui niin vanhentuneelta. |
|