aseksuaalisuusforum Forum Indexaseksuaalisuusforum
Suomalainen aseksuaalien verkkoyhteisö

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!

Moi!

Post new topic   Reply to topic    aseksuaalisuusforum Forum Index -> Esittele itsesi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
QrkQ

:

Items

PostPosted: Sun Aug 03, 2008 9:21 pm    Post subject: Moi! Reply with quote

Morjens! Olen 18v. tyyppi Etelä-Suomesta. Biologisesti nainen, mutta koen itseni enemmän sukupuolettomaksi androgyyniksi. Identiteetiltäni olen enemmän mies kuin nainen, ja jos saisin valita, ottaisin mieluummin miehen vartalon naisen vartalon sijasta. Vaikka loppujen lopuksi vartalo ei ole minulle kovinkaan tärkeä asia.

Seksi ei ole ikinä kiinnostanut missään mielessä - ei yksin eikä muiden kanssa. En ole koskaan edes kiihottunut, enkä osaa sanoa, mikä olisi mielestäni seksikästä. Vielä neitsyenä odotin ns. ekaa kertaa innolla, mutta "kokeiltuani" se ei tuntunutkaan miltään ja olin hämmästynyt. Lähinnä odotin koko homman loppuvan. Olen myös ollut seurustelusuhteessa kaksi kertaa, mutta olen lopulta ahdistunut seksin takia koko suhteesta ja ottanut hatkat.

Pidän läheisyydestä, halailu ja pieni pusuttelu on ihan kivaa, mutta suutelukin on tylsää, jos jatkuu liian pitkään. Enemmän kaipaan sielunkumppania, jonka kanssa voi välillä keskustella syvällisiäkin.

Aseksuaalisuus myös vaivaa minua. En ole sinut asian kanssa, haluaisin "parantua" ja olla vain aivan tavallinen. Mutta täytyypi varmasti vain tyytyä tilanteeseen... Wink

Edit. Päivittelin vähän, kun teksti tuntui niin vanhentuneelta.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail

Post new topic   Reply to topic    aseksuaalisuusforum Forum Index -> Esittele itsesi All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
aseksuaalisuusforum topic RSS feed