aseksuaalisuusforum Forum Indexaseksuaalisuusforum
Suomalainen aseksuaalien verkkoyhteisö

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!

Epätietoisuutta

Post new topic   Reply to topic    aseksuaalisuusforum Forum Index -> Vierailijoille
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nightmare
Guest

:

Items

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 10:06 am    Post subject: Epätietoisuutta Reply with quote

Mietin, että onko silloin aseksuaali, jos ei ihastu koskaan kehenkään. Seksi ei kiinnosta minua pätkääkään. Siskoni sanoo minun olevan aseksuaali, mutten itse ole asiasta varma.
Back to top
Ywara
Guest

:

Items

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 9:23 pm    Post subject: Reply with quote

Niin no, en tiedä. Kun vasta itsellenikin selvisi äskettäin seksuaalinen loppumuotoni heterouden lisäksi. :p

Minulla on aina ollut niin, että ihastun harvoin. Ja jos ihastun, ihastun todella kovasti. Viimeksi ihastuin syyskuussa, mutta se johtui tilan vaihdoksesta; opiskelu alkoi ja ryhmässäni sattui olemaan kivannäköinen henkilö. Sitä edellinen ihastuminen oli joskus helmikuussa.

Jotenkin tunteetkin ovat olleet joissain asioissa todella laimeita. En ole itkenyt mummini poismenon takia, ajattelen että ehkä sen takia kun siihen on osautunut varautua kuukausia, mutta ajatus itkemättömyydestä häiritsee. Sen sijaan kun lemmikkini kuoli viikko sitten, itkin monta tuntia putkeen, mutta sen jälkeen en ole itkenyt enää lainkaan. Se on usein todella häiritsevää.

Joku vähän kokeneempi aseksuaali voisi yrittää vastata.
Back to top

Post new topic   Reply to topic    aseksuaalisuusforum Forum Index -> Vierailijoille All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
aseksuaalisuusforum topic RSS feed