| aseksuaalisuusforum Suomalainen aseksuaalien verkkoyhteisö
|
|
|
COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.
9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Nyarly
Items
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 6:45 pm Post subject: Aseksuaali tai muuten vain sekaisin |
|
|
Heippa. Minä oon 22v tyttä Oulusta.
Oon aina (niinkauan ku oon tienny jotenkin epämääräisesti käsitteen aseksuaalisuus) luullut väärin, että aseksuaalisuus voi olla vaan täydellistä tunnekylmyyttä henkisesti ja fyysisesti.
No, kunnes eksyin jossakin netissä asiaa käsittelevään artikkeliin ja koin valaistuksen: tuntomerkit täsmäävät sittenkin. Tai oikeammin, raamit eivät ole niin ahtaat kuin kuvittelin..
Minä kun kaipaan kuitenkin läheisyyttä ja haleja, vaikka seksi onkin minusta lähinnä ällöä ja naurettavaa.
Olen koettanut vuosikaudet seurustella ja olla niinkuin muutkin (harrastaa seksiä, "kokeillen" molempia sukupuolia), ajatellen, että kyllä minua kohta alkaa kiinnostamaan, kunhan vain yritän tarpeeksi kauan.. "fake it until you make it" Kunnes tajusin, mitä olen! Ja tajusin,
että on muitakin minunlaisiani<3...
Ajatella, että on ihmisiä, jotka eivät halua seksiä, mutta joiden kanssa voi silti jakaa rakkautta ja lämpöä jaja
mm.. Henkisesti tunnen olevani bi-seksuaali. Ihminen, ei sukupuoli.
Olisi ihan kivaa tutustua toisiin a-ihmisiin. Tunnen jonkinlaista hengenheimolaisuutta teitä kohtaan, vaikken edes tunne.*puna*
Last edited by Nyarly on Sun Apr 11, 2010 1:25 am; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jenjen
Items
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 12:30 am Post subject: Re: Aseksuaali tai muuten vain sekaisin |
|
|
| Nyarly wrote: |
ällöä ja naurettavaa
|
Juuri näin itsestänikin tuntuu... mutta myös kaipaan parisuhdetta, läheisyyttä ja hellyyttä...
monenlaista kerennyt miettiä ratkaisuksi ongelmaani.
Kuitenkin toivon joskus voivani tehdä sitä rakkaani kanssa (jos hän siis on seksuaalinen). Haluan uskoa/toivon, että kun oikein hyvin jonkun tunnen, myös s. tuntuu luonnolliselta. Vielä ei niin ole käynyt, ja sanoisin että kaikki suhteet ovatkin päättyneen lähinnä s:n takia.
Tykkään pussata ja koskea, mutta en "sieltä", enkä todella halua itseäni koskettavan... "ällöä ja naurettavaa".
En tiedä sovinko aseksuaalin määritelmään, mutta se nyt on lähinnä sitä mitä tunnen, ja on kaikesta huolimatta kiva olla tuntematta itseään epänormaaliksi, kun s. ei ole kaiken maailman napa
 |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|