| aseksuaalisuusforum Suomalainen aseksuaalien verkkoyhteisö
|
|
|
COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.
9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Nuormies Guest
:
Items
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 5:03 pm Post subject: Olen aseksuaali, vai mitä? |
|
|
Murrosiän lopulla alkaa vihdoinkin löytymään oman itsensä. Vuosien ajan sitä kuunteli kavereiden juttuja ja tokaisua naisten vartaloista ja sängyssä tapahtuneista asennoista.
En ikinä ymmärtänyt heidän puheitaan. "Joo, ihan kiva peppuhan tuo." Seksi näyttää minusta hassulta eikä se aiheuta minussa mitään kiihkoa yhtään. Pikemminkin se naurattaa, tuotako se oikein on?
Pahinta mitä tiedän tällä hetkellä, on olla libidon omistava aseksuaali. Puran paineitani masturboinnilla, mutta se tuntuu aika oudolta. Lopussa vain tylsistynyt katse ja turhautuneisuuden tunne.
Kun esiin nousi käsite aseksuaali, se suorastaan loksahti minuun. Tämä minä olen! Olen lähestynyt itseni löytämisessä suuren askeleen  |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|
|
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|