aseksuaalisuusforum Forum Indexaseksuaalisuusforum
Suomalainen aseksuaalien verkkoyhteisö

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!

Aseksuaaliudesta

Post new topic   Reply to topic    aseksuaalisuusforum Forum Index -> Vierailijoille
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ywara
Guest

:

Items

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 9:37 pm    Post subject: Aseksuaaliudesta Reply with quote

Aloin pari päivää sitten vasta miettiä, olenko aseksuaali, kun kuulin termin. Olen 20-vuotias nainen eikä minua ole oikeastaan kiinnostanut seksi, pidän sitä tarpeettomana ja inhottavana. Enemmän saan kiksejä laulamisesta ja liikunnan harrastamisesta. Haluaisin leikkauttaa rintani ja kohtuni pois. Rinnat ovat vain tiellä ja kuukautisten aikaan ne ovat kipeät ja todella tiellä.

Nettikaverini (miespuolinen) sanoo, että hänen mielestään olisin aseksuaali. Joskus kaipailen seurustelusuhdetta, syytä en osaa sanoa, kaipa haluaisin kokea rakkautta itseäni kohtaan ja ensisuudelman? Mutta ajatus siitä, että etsisin nk. Sen Oikein ja hengaisin hänen kanssaan? Elokuvat ja muut harrasteet käyvät, mutta suhteen seksuaalinen puoli ei kiinnosta tippaakaan.
Onhan sitä vuosien mittaan huomattu, että jonkinasteista himoa löytyy, mutta en pidä sitä miellyttävänä. On paljon mukavempaa harrastaa liikuntaa tuntitolkulla ja vetää itsensä täysin piippuun.

On mielenkiintoista, miten sitä vähitellen löytää aina uusia puolia itsestään. Aiemmin mietin olisinko bi-seksuaali, mutta kun loppujen lopuksi mietitään, useat naiset ovat kyllä kauniita, mutta en tunne heitä kohtaan mitään. Esimerkiksi A shot of love with Tila Tequila- ohjelman päätähti on kaunis ja söpö, ja kyllä, voisin flirttailla hänen kanssaan, mutta en maata tai tehdä mitään fyysistä.

Nämä ovat vain ajatuksia, hajanaisia sellaisia. Niihin ei ole pakko kommentoida mitään, löysinpähän vain tämän foorumin ja ajattelin purkaa mielessäni pyöriviä juttuja.
Back to top
kiksi
Guest

:

Items

PostPosted: Mon Oct 27, 2008 4:24 pm    Post subject: joo Reply with quote

siitä vaan miehen hakuun reippaasti ja lopeta tollanen valittaminen
Back to top
kiksi
Guest

:

Items

PostPosted: Mon Oct 27, 2008 4:26 pm    Post subject: vielä lisää Reply with quote

mutta siis oikeesti mene koska et tiedä kuinka kivaa se on jos et kokeile.olet vaan masentunu niinkuin kaikki muutkin ns."aseksuaalit"
Back to top
Shribu

:

Items

PostPosted: Wed Nov 19, 2008 8:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ohos, aika pitkään sai odotella ennen kuin joku ääliö tulee laukomaan omia "totuuksiaan" tänne. Millä helvetin tavalla se on sinulta pois, jos joku ei seksiä halua? Tsiisus sentään... Jos opettelisit ensin katsomaan maailmaan muualtakin kuin oman navan ympäriltä ja tulisit sitten puhumaan.
Back to top
View user's profile Send private message
jeesus erkki maria
Guest

:

Items

PostPosted: Tue Dec 09, 2008 6:58 pm    Post subject: Aivan, ja kättä housuun Reply with quote

Tässä lueskelin eri ihmisten tekstejä. Itse olen vasta vähän aikaa sitten tiedostanut, että mitä olen, ei todellakaan ole "normaalia seksuaalisuutta". Kukakohan oli, en tiiä, joka kirjoitti että on antisosiaalinen - oliko ihan diagnosoitu? Itelläni ei ainakaan minun tietääkseni ole diagnosoitu persoonallisuuden minkäänmuotoista häiriötä, vaikka vaikeasti masentunut olinkin. Tällä hetkellä siis en koe olevani erityisen masentunut, ja en todellakaan koe että seksuaalisten halujen täydellinen puuttuminen olisi enää linkitettävissä masentuneisuuteeni. Ja nyt todellakin tarkoitan sitä ,että vaikka jossain baarissa saan vielä helposti iskettyä sekä miehiä että naisia, niin missään nimessä en jaksa yhtään enempää kuin perus halailua tai pusuttelua.

QED: minulla ei ole tarvetta läheisyydelle, mikä on psykologin mielestä mahdotonta. Koen turhaumusta jos joku tahtoo yhtään enemmän, varsinkin kun kyseessä on joku miespuolinen henkilö. Minua ärsyttää kaikennäköiset ihmiset, jotka tarrautuvat, harrastavat fantastista seksiä ja menevät naimisiin ja ah-ovat-niin-onnellisia, kun iki oma nalle on niin ihana ja aivan oma. Yhreksi huomioksi täytyy todeta kovinkin painokkaasti, että ennen olin (ja ehkä olen vielä jollain tasolla) hyvin seksuaalisesti latautunut ja tiedostin sen ehkä liiankin hyvin - tähtikartan seksuaalisin merkki kun olen ja kunnon esimerkkiyksilö skorpparista.

Mutta joo:
Koen olevani muiden yläpuolella, jo siitäkin syystä ettei minun tarvitse välittää yhdestä ihmisen perustarpeista kuten rakkaudesta, läheisyydestä ja seksistä yhtenäisenä jatkumona.
Olen hyvin julmalla tavalla kaksinaamainen, koska annan ihmisten luulla että olen "saalistettavissa" ja kiinnostunut heistä.
Tosiasiassa aseksuaalisuus on lähinnä omaa seksuaalisuuttani, joka ei kuulu mihinkään tutkittuun suuntaukseen.
Olen Nainen isolla N:llä, ja aseksuaalisuuteeni ei liity se, millaisena synnyin maailmaan. Tai se, että toisinaan tahtoisin kuukautisten ja niistä aiheutuvien vaivojen takia olla mies.
Huomio joillekin: oman kehon vääräksi kokeminen tai halu sen muuttamisesta toiseksi sukupuoleksi kategorioidaan enemmän transvestismiksi tai transsukupuolisuudeksi.
Antropologinen kanta seksuaalisuuden suhteen on aika jyrkkä, sillä ihmisluontoon eläimenä kuuluu olla jollain tavalla (enemmän tai vähemmän) seksuaalinen. Rintojen poistaminen tai omien sukupuolielimien tuntematttomuus ei poista sitä, mikä olet. En nyt tarkoita missään tapauksessa kuka ja millainen, vaan mikä.

Loppujen lopulta olen itse panseksuaalisuuden ja aseksuaalisuuden kieroutunut yhdistelmä, sillä silloin kun tämä 'kuiva' immeinen harrastaa mitä tahansa, se joku on bi-, lesbo-, homo-, hetero- ja joskus jopa transu. Niin ja sekin vielä, että itse silloin lipsun roolirajojen ylitse ja ympäri. Että olen vähän kaikkea, ja toisaalta en yhtään ole. Confused
Back to top

Post new topic   Reply to topic    aseksuaalisuusforum Forum Index -> Vierailijoille All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
aseksuaalisuusforum topic RSS feed