Grapefruit
Items
|
Posted: Tue Dec 30, 2008 3:30 am Post subject: Greippi esittäytyy |
|
|
Hei
Olen seuraillut tätä foorumia jo aika kauan osittain siksi koska tunnistan itsessäni paljon tätä aseksuaalisuutta ja toiseksi siksi koska aihe on hyvin kiinnostava.
En kuitenkaan halua lokeroida itseäni aseksuaaliseksi ja tunnen tällaisen lokeroinnin vain itseäni rajoittavana, vaikka en olekkaan kiinnostunut seksistä samalla tavalla kuin muut ihmiset ja en oikeen pääse kavereiden "seksi on ihaninta ah" juttuihin samalla tavalla käsiksi..
Tosin joskus ajattelen että se voisi johtua vain siitä että olen kokematon seksin suhteen, en voi arvostella kirjaa enne kuin olen lukenut edes sitä, mutta en ole varma tästäkään.
Kaikki halit ja pusut ja kainalossa nukkumiset ovatkin sitten toinen asia. Pidän niistä kovasti ja melko yksinäisenä ihmisenä kärsin kokoajan valtavasta halipulasta. Usein ihastuksen kohteita ovat miehet mutta en pidä mahdottomuutena ihastua naiseenkaan koska niinkin on käynyt useasti. sanoisin itseäni mieluiten bi- tai ihmis-romanttiseksi.
Minusta itsestäni vielä sen verran että olen 18 vuotias tyttö/nainen, luonteeltani voisin sanoa ujoksi ja hiljaiseksi mietiskelijäksi. Rakastan ihmisten ohella eniten musiikkia, elikkäs soitan kitaraa ja pianoa ja kuuntelen kaikenlaista musiikkia minimalistisesta sitten death metalliin. etenkin proge/metalli/kokeellinen musiikki on tällä hetkellä lähellä sydäntä.
Mutta eipäs sitten muuta. diudidiii |
|