ttoni
Items
|
Posted: Thu Feb 05, 2009 3:12 pm Post subject: Heimoi! |
|
|
Moi kaikille
Olen 16- vuotias aseksuaali ja FTM (eli female>male transseksuaali)
Asun eteläsuomessa ja pidän ruheilusta, olen kuin kuka tahansa nuori, paitsi seksuaalisuudeltani. En ole ikinä seurustellut enkä ole ikinä ihastunut/rakastunut tyttöihin enkä poikiin, mutta voisin kuvitella itseni seurustelemassa kumman tahansa sukupuolen kanssa vaikkei seurusteluun olekaan aikomusta (olenko sekava?)
En pidä itseäni seksuaalisena henkilönä, ja naisen vartalo tuntuu väärältä. Kuitenkin, kun ajattelen itseni mieheksi, ei se tunnu yhtään paremmalta kuin nyt kun olen nainen. Ristiriitaisia tunteita );
Olin lapsena rasavilli poikatyttö, minulla oli sekä poikia että tyttöjä ystävinä, mutta koulun alkaessa ja sukupuoliroolien tullessa tärkeäksi osaksi pienen tytön elämää, siirryin enemmän tyttöjen seuraan, vaikken ollutkaan tyttömäinen. Tiesin olevani erilainen.
Kaikki kaverini seurustelevat ja kysyivät kerran minulta olenko kenties lesbo, ja vastasin kieltävästi, koska silloin en tiennyt sellaisesta suuntaumuksesta kuin aseksuaalisuudesta.
Kuulin kaveriltani aseksuaalisuudesta, lukaisin netistä mitä se tarkoittaa ja totesin heti että "that's me" :p
Loppujen lopuksi olen bi/aseksuaali ristiinpukeutuja, hahah... |
|