Asex420 Site Admin
Items
|
Posted: Sat Feb 14, 2009 4:40 am Post subject: mese / yv tutustumista alkuun? |
|
|
Käykääpä myös vilkaisemassa ylläpidon tiedotteista ilmoitukseni jos jotakuta kiinnostaisi adminin hommat. Suurta pätevyyttä ei vaadita, eihän sitä ole mullakaan... mut jos tää kasvaa viel niin ois hyvä et pysyis helppokäyttösenä, käyttäjäystävällisenä. Se siit.
Aseksuaalisia kavereita ei yhtään. Ei ne sentään enää kummostale, hiukan huumoriksi vaan vetävät välillä. Avarakatseista sakkia, onneks.
Eli oon 27 vuotiaaks jotenki onnistunu elää, turussa pyörin. Täl hetkel saikulla ammattikorkeest. Menneisyyttäni en lähde mainostamaan mutta jos kysytään niin kysyjälle vastataan. Arvostan rehellisyyttä, tilanteen tajua, sosiaalisia taitoja ja naisia joilla kauneus ei oo noussu hattuu. Ymmärrän ja osaan kunnioittaa toisen reviiriä samalla välillä pitäen itse omani. Ei halailupusuilu-overdoseja vaikka ne kivoja ovatkin.
Enpä tiedä miten usein täällä foorumilla käyn (useammin kuin tähän asti kuitenkin, oli vaan tossa pieni, eh, irtiotto kaikesta) mut mesessä aina välillä eyes_so_dilated@hotmail.com
ps. Jos joku kokee jotenkin vähemmyydentunteita tai jotain muutal alemmuutta syystä joka minun on mahdoton tietää niin aivan mitä vaan saa kirjoitella ja lähetellä ihan miten vaa siltä tuntuu.
Laittakaa ny edes joku jotaki, piristävää tai ei  _________________ Jos kuljet kohti valoa, eilinen on aina pimeämpi kuin tämä päivä, aina kohti parempaa. Usko itseesi, ystäväni! |
|