Peppiina
Items
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 9:55 am Post subject: Vanhan ajan vanhapiika |
|
|
Kun on jo nelikymppinen niin kuin minä eikä ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä toisen ihmisen kanssa, niin on totisesti vanhapiika.
Olen ihastunut ja rakastunutkin joihinkin miehiin elämäni varrella, he vain eivät ole vastanneet tunteisiin eivätkä halunneet minulta mitään. Sen sijaan olen saanut vastenmielisiä huomionosoituksia miehiltä, joita en ole voinut sietää. Hullut ja humalaiset näkevät vain, että kohteella on tissit ja luultavasti muutkin naisen varusteet, eivät sitä, että kohde ei todellakaan halua heitä eikä ole kiinnostunut. Ensimmäiset tällaiset "huomionosoitukset" ovat tulleet jo lapsena. Olen ajatellut, että haluttomuuteni edes kokeilla seksiä ovat johtuneet ahdistelun kohteeksi joutumisesta liian varhain. Olen kuitenkin huomannut, että useimpiin ahdistelun kohteisiin vaikutus on päinvastainen: tilanteita käydään yhä uudelleen läpi ja seksuaalinen kiinnostus voi olla jopa ylikorostunut.
Minä siis taidan olla aseksuaalinen. Minulla on haluja toisinaan, mutta ei kenenkään seurassa. Useimpien ihmisten sammuttaa ne. Olen tavannut vain yhden tai kaksi miestä, joiden kosketus on tuntunut hyvältä - eivätkä he tietenkään olleet vapaalla jalalla. Joten olen elänyt koko elämäni aivan yksin.
Välillä harmittaa, että olen jäänyt kokonaan paitsi hellyydestä ja kumppanuudesta ja jakamisesta. Toisaalta tuntuu, etten ansaitsekaan muuta, koska minusta ei ole miehelle iloa. Ei voi vaatia toiselta ihmiseltä rakkautta, jos ei itse pysty antamaan sitä siinä muodossa, kuin toiselle olisi tarpeen. Onneksi olen oppinut pärjäämään yksin - mutta yksinäistä tämä silti on välillä.
En tiedä onko kukaan täällä yhtä vanha tai elänyt yhtä täydellisesti ilman rakkautta ja erotiikkaa, mutta tässä nyt olisi yksi reppana esimerkki. |
|