Forum
¤  Emo Finland Forums Foorumin päävalikko
¤  Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit
¤  Katso omat viestisi
¤  Katso viestit joihin ei ole vastattu
Emo Finland Forums
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään            Kalenteri

NEWS:
scenehiukset
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Emo Finland Forums Foorumin päävalikko -> Emohiukset Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
scenehiukset
Kirjoittaja Viesti
kioboy
Emo lover
Emo lover

:

Items

LähetäLähetetty: 22:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä olen suunnitellut tässä joku päivä hypätä junaan ja käydä ostamassa mustat clip-on pidennykset. Tai siis no ainakin kattelemassa. Helsingistä Dimorasta, ne on kuulemma tosi hyviä ne pidennykset, eikä ne kalliitakaan oo. :DDD

Takaisin alkuun Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Jenniw
New emo
New emo

:

Items

LähetäLähetetty: 18:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meijän koulus yhdellä kasiluokkalaisella on pinkit scenehiukset. Sit on pari sellasra kellä on mustat.
Joo, meen enskuus kampaajalle, sit leikkaan sellaseks scenetyyliseks, en ota hiuslisäkkeitä, kun nää on nyt jo aika pitkät, ni voi sit leikkaa sellattii hienosti : )
Joo, jos menee kampaajalle, kantsii mennä sellaselle nuorelle, kun ne tajuu vähän enemmän kun sellaset mummelit. Mun kamuki leikkas '' emohiukset '' ni sit joku mummeli leikkas sille polkkatukan : :Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Takaisin alkuun Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lonelygirl
Emo
Emo

:

Items

LähetäLähetetty: 16:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kioboy kirjoitti:

Helsingistä Dimorasta, ne on kuulemma tosi hyviä ne pidennykset, eikä ne kalliitakaan oo. :DDD

missä päin helsinkiä tämä kauppa on?;D ku aattelin että ku oon menossa jossain vaiheessa helsinkiin nii vois käydä kattomassa n______n

Little emo
Little emo

:

Items

LähetäLähetetty: 10:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itelläni oli tässä vielä jonkin aikaa sitten mustat clip- on pidennykset. Oli mulla noin puoli vuotta sitte sähläsin jotain ja ne meni aika lailla pilalle.
Leikkasinki tässä noin kuukaus sitte hiuksia ja tuli aika lyhyet, nyt ku haluisin pidennykset takasi nii ei niitä tän pitusiin saa mitenkään, että näyttäis järkevältä :/ täytyy sitte näköjää oottaa, että nää omat hiukset tästä taas kasvais..

kioboy
Emo lover
Emo lover

:

Items

LähetäLähetetty: 13:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lonelygirl kirjoitti:

kioboy kirjoitti:

Helsingistä Dimorasta, ne on kuulemma tosi hyviä ne pidennykset, eikä ne kalliitakaan oo. :DDD

missä päin helsinkiä tämä kauppa on?;D ku aattelin että ku oon menossa jossain vaiheessa helsinkiin nii vois käydä kattomassa n______n

Öö, mä en itseasias tiiä, ku en oo nytte käyny siel ku se siirty sinne jonnekki kauas :s Dimoran nettisivuilta löytyy se niiden osote.

lonelygirl
Emo
Emo

:

Items

LähetäLähetetty: 16:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

no niimpäs näkyy löytyvän 8D

Little emo
Little emo

:

Items

LähetäLähetetty: 11:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei voisin nyt täs samalla kysyä, että minkä pituset hiukset olis teiän mielestä hyvän pituset et niihin sais clip- on pidennykset niin ettei näyttäis aivan järkyttävän tyhmältä?Tai siis,että saisko niitä mitenkään sillasiin jotka ei oo ihan hartioille asti, ehkä noin 5cm tai iihan vähän yli jäis alle hartioitten. Ei millään jaksais näitä kasvattaaa ku haluisin nyt heti vaan pitkät hiukset

Hailee
Emo
Emo

:

Items

LähetäLähetetty: 14:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ Kyllä saa x).

Aa, haluaisin tollaset clip-on pidennykset koko päähän.

Still there something I don't know about
kioboy
Emo lover
Emo lover

:

Items

LähetäLähetetty: 11:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

X3X3 kirjoitti:

Itelläni oli tässä vielä jonkin aikaa sitten mustat clip- on pidennykset. Oli mulla noin puoli vuotta sitte sähläsin jotain ja ne meni aika lailla pilalle.
Leikkasinki tässä noin kuukaus sitte hiuksia ja tuli aika lyhyet, nyt ku haluisin pidennykset takasi nii ei niitä tän pitusiin saa mitenkään, että näyttäis järkevältä :/ täytyy sitte näköjää oottaa, että nää omat hiukset tästä taas kasvais..

Siis joo saahan ne. Oon vaan miettinyt et kun mulla on ihan vähä vaa lyhyemmät ku olkapäille, niin kun kattelen esim youtubesta videoita ja oon nähny kun jotkut kaverit laittaa pidennyksiä, niin. Mä en tiiä, ku mun hiukset on luonnonkiharat ja ne päivän aikana kääntyy sisään/ulospäin tuolta latvoista nii miten jos laitan pidennykset nii eiks mun kannattais laittaa ne sitten niiden mun omien hiuksien päälle, vai näyttääkö se sitte yhtään järkevältä, jos siiis laitan ne niin että ne clipsut menee piiloon. joo ah mun selitys <3 Tajusko joku? ei hitto mä olen tyhmä.. :D

choraku
Emo
Emo

:

Items

LähetäLähetetty: 12:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ no jos ne lisäkkeet hankit ni varmaan iha kokeilemalla löytyy se paras tapa miten ne voi laittaa :------------) mut en usko et se kauheesti haittaa jos sun omien hiusten latvat kääntyilee, ellei ne sit mee ihan kauheen kikkuralle.

joo ja jos ostatte lisäkkeitä ni ostakaa sit herranjumala sellasia jotka oikeesti näyttää hiuksilta! mun yks entinen luokkalainen nimittäin yrittää olla niiiin scene ja hankki ihme pidennykset ja kaikkee.. .____.;; sei vaa osaa laittaa niitä oikein, nei näytä ees hiuksilta ja roikkuu vaa tos olkapäil sillai tyhmästi. sit ku ne on viel iha mustat ja sen omat hiukset tosi tumman ruskeet.... ni sen eron kyl siin huomaa selvästi.

joskus halusin itekki tämmöset scenehiukset mut tajusin ettei ne ees sopis mulle. :> lyhyet hiukset on kivemmat.

Emo lover
Emo lover

:

Items

LähetäLähetetty: 15:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

choraku kirjoitti:

^ no jos ne lisäkkeet hankit ni varmaan iha kokeilemalla löytyy se paras tapa miten ne voi laittaa :------------) mut en usko et se kauheesti haittaa jos sun omien hiusten latvat kääntyilee, ellei ne sit mee ihan kauheen kikkuralle.

joo ja jos ostatte lisäkkeitä ni ostakaa sit herranjumala sellasia jotka oikeesti näyttää hiuksilta! mun yks entinen luokkalainen nimittäin yrittää olla niiiin scene ja hankki ihme pidennykset ja kaikkee.. .____.;; sei vaa osaa laittaa niitä oikein, nei näytä ees hiuksilta ja roikkuu vaa tos olkapäil sillai tyhmästi. sit ku ne on viel iha mustat ja sen omat hiukset tosi tumman ruskeet.... ni sen eron kyl siin huomaa selvästi.

joskus halusin itekki tämmöset scenehiukset mut tajusin ettei ne ees sopis mulle. :> lyhyet hiukset on kivemmat.

juu itekkin oon törmännyt tällasiin ihmisiin. eli ne on niin scenejä ja pakko pitää pidennyksiä jotka on ihan takkuset ja näyttää tosi rumalle ja ne clipsut näkyy kun ne on mustia (siis ne clipsut) ja pidennykset blondit.

emobeater
New emo
New emo

:

Items

LähetäLähetetty: 19:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

voin sanoo että en oo kertaakaan nähny rumia scenehiuksia. nam <3

posliinienkeli
Emo
Emo

:

Items

LähetäLähetetty: 13:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nein`` kirjoitti:

Joo, hiuslisäkkeet laitetaan jonkin sortin liimalla ; >

Miten ne saa siis sitte irti jos ne liimataan?

Takaisin alkuun Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Mushroomcake
Emo lover
Emo lover

:

Items

LähetäLähetetty: 21:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

posliinienkeli kirjoitti:

nein`` kirjoitti:

Joo, hiuslisäkkeet laitetaan jonkin sortin liimalla ; >

Miten ne saa siis sitte irti jos ne liimataan?

Mulla oli sellaset sinettilisäkkeet ja ne lähti noin kuukauden pääst ku otin sellasest kii ja vähä vedin. Pikkase nipisti ku hiuksii lähti mukana mut ne lisäkkeet voi käydä kans ottaa pois kampaajalla tai sit leikkaa vaa irti.

With your own two hands
Don't think no one understands
It happens every day
X3X3
Little emo
Little emo

:

Items

LähetäLähetetty: 14:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mun clip on lisäkkeet tuli tänään postissa, mulla on ennenki ollu tällaset ja vähän niitä leikkelemällä oman hiusten malliin sain niistä vähän kivemmat. Mut nyt ku menin sitte tekemään reilu kuukaus sitte virheen ja leikkasin mun hiuksia lyhyemmiks nii enpä oikee nyt tiiä miten nää lisäkkeet järkevän näkösesti saisin päähäni. Tai sit täytyy vaan oottaa et kasvaa..
Aattelin sit kuitenki leikata tätä otsista jotenki erilailla kun/jos noi lisäkkeet joskus saan jotenki tohon päähän järkevästi suunniteltuu (8

Näytä edelliset viestit:   

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Emo Finland Forums Foorumin päävalikko -> Emohiukset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Sivu 3 Yht. 5

Siirry:  

Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy
 Emo Finland Forums topic RSS feed