J80 klassevereniging Forum IndexJ80 klassevereniging
Welkom op het J80 forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!

Inhaalwedstrijd 10 februari
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Archief 2009
View previous topic :: View next topic  
Author Message
butra

:

Items

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 8:12 pm    Post subject: Reply with quote

Seagull : zaterdag kan DJ er zeker niet bij zijn.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address Yahoo Messenger
Jot

:

Items

PostPosted: Fri Feb 08, 2008 9:31 am    Post subject: Reply with quote

Jan wrote:
Seagull is ook van de partij zondag.
Zijn er nog boten die zaterdag nog een beetje gaan dobberen ? Ik heb wat mensen die willen voorkomen dat ze tijdens een wedstrijd bedolven worden onder een gennaker......

Jot vaart zaterdag en zondag. Als zondag voldoende wind staat... . Wij zijn er zaterdag vanaf 10.30 - 11 uur.

Alexander
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
erikemma

:

Items

PostPosted: Fri Feb 08, 2008 10:20 am    Post subject: Reply with quote

Wij zijn ook zaterdag en zondag. Wij gaan met kinderen de boot naar Port Zelande varen.
Tot ziens
Emmanuelle&Erik
Back to top
Ton Sondag

:

Items

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 6:36 pm    Post subject: fotos 10 februari Reply with quote

Beste Coen,
ben blij dat u mijn fotos mooi vind maar tot mijn verbazing zie ik een groot aantal fotos van mij op deze website staan en wel geplaatst door u.
Waarbij ik geen toestemming heb verleend ook al staat mijn watermerk erin en zou het gezien kunnen worden als een vorm van reclame. Er is mij nooit de vraag gesteld of ik daar bezwaar tegen heb?
Kunt u zsm contact met mij opnemen? Mijn telefoonnummer is 0648566206
met vriendelijke zeilgroet

Ton Sondag
Back to top
Jot

:

Items

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 7:18 pm    Post subject: Re: fotos 10 februari Reply with quote

Ton Sondag wrote:
Beste Coen,
ben blij dat u mijn fotos mooi vind maar tot mijn verbazing zie ik een groot aantal fotos van mij op deze website staan en wel geplaatst door u.
Waarbij ik geen toestemming heb verleend ook al staat mijn watermerk erin en zou het gezien kunnen worden als een vorm van reclame. Er is mij nooit de vraag gesteld of ik daar bezwaar tegen heb?
Kunt u zsm contact met mij opnemen? Mijn telefoonnummer is 0648566206
met vriendelijke zeilgroet

Ton Sondag

Beste Ton,

ik informeer de webmaster van de site dat de fotos moeten worden verwijdert. Ik denk het was gewoon niet duidelijk dat de fotos met watermark niet voor privedoeleinden mogen worden gebruikt. Je zou ook onder www.first317.nl hetzelfde probleem vinden. Het is niet met opzet gebeurt.

Groeten

Alexander
Back to top
Stolio
Site Admin

:

Items

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 10:06 pm    Post subject: Reply with quote

De foto's werden verwijderd.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Coen

:

Items

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 10:20 pm    Post subject: Reply with quote

Beste Ton,

jammer dat u het niet op prijsstelt dat ik bewondering heb voor uw fotografie en dit via onze kleine site heb proberen te uiten. Anderzijds heb ik ook nooit toestemming gegeven om de nJoy met haar bemanning te fotograferen en deze foto's te publiceren voor commerciele doeleinden, maar dat terzijde.

Eerlijk is eerlijk, uw foto's zijn van een bijzondere kwaliteit en vandaar dat ik serieus overwoog om er enkele van aan te schaffen. Het feit dat een aantal van mijn collega's naar aanleiding van uw berichtje het gevoel hebben gekregen dat het maar beter is om de foto's direct van onze site te verwijderen heeft mijn enthousiasme hiervoor laten verdwijnen. De gevoelswaarde van een foto is hiervoor te belangrijk.

Uw foto's zijn verdwenen en wees gerust, ik zal er niet meer aankomen. Ik zal het moeten doen met de foto's en filmpjes die we zelf schieten van onze zeiltochten.

Coen van Veen

Last edited by Coen on Sun Feb 17, 2008 10:17 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Walther

:

Items

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 2:49 pm    Post subject: Zaterdag & Zondag Reply with quote

Ook Jack gaat zaterdag alvast het water op, zie jullie wel op het water bij PZ

groetjes

Walther
Back to top
erikemma

:

Items

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 7:05 pm    Post subject: Reply with quote

Coen,

Woorden uit mijn hart. Ook wij overwogen de aanschaf van een foto. Heel duur maar wel erg mooi etcetera. Ik zal ook ons logootje veranderen.
zie hier naast...

Erik
Back to top
Coen

:

Items

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 8:38 pm    Post subject: Reply with quote

dank je Erik, ik kan er nog steeds pissig over worden.

Je nieuwe logo is trouwens ook bijzonder. Ik zoek nog even naar de relatie met zeilen, maar zodra ik deze gevonden heb laat ik het je weten.

Coen
Back to top

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Archief 2009 All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
J80 klassevereniging topic RSS feed