| View previous topic :: View next topic |
| Wij doen mee aan de VUR |
| Zeker |
|
33% |
[ 2 ] |
| Waarschijnlijk (afhankelijk van aantal J80 inschrijvingen) |
|
33% |
[ 2 ] |
| Jammer genoeg niet |
|
33% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 6 |
|
| Author |
Message |
Joris
Items
|
Posted: Thu Dec 17, 2009 2:05 pm Post subject: Wedstrijdplanning 2010 |
|
|
Om het leuke en spannende wedstrijdvaren ook in de zomer te kunnen verder zetten stel ik voor dat we er nu al samen enkele regatta's uitpikken waar we als klasse naar toe kunnen gaan.
Van Uden Reco (24-25 april in Stellendam) en NSR (21-24 mei in Scheveningen) zijn absolute toppers en aanraders. Andere voorstellen/suggesties (bv. Zuiderzee regatta in Hoorn op 11-12 september) zijn natuurlijk welkom. |
|
| Back to top |
|
 |
erikemma

Items
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 11:18 pm Post subject: |
|
|
Wij gaan de VUR niet doen maar wel de Spi Ouest in Frankrijk
Rest lijkt me leuk.
Erik |
|
| Back to top |
|
 |
Twan

Items
|
Posted: Mon Dec 28, 2009 9:16 pm Post subject: |
|
|
Ik ben ook zeker voor de Van Uden Reco en NSR. Een wedstrijd op het IJsselmeer lijkt mij dan ook meer dan gepast dit jaar. Onze "noorderlingen" kunnen vast vertellen welke wedstrijden in aan merking komen. _________________ NED 524  |
|
| Back to top |
|
 |
Twan

Items
|
Posted: Wed Jan 06, 2010 9:47 am Post subject: Zaterdag 13 Maart 2010 Rond de Platen evenement |
|
|
De Grevelingencup organiseert een extra wedstrijd.
Wie doet mee? Zaterdag 13 Maart 2010 Rond de Platen race.
Vorig jaar was het erg gezellig! _________________ NED 524  |
|
| Back to top |
|
 |
Laura Vroon

Items
|
Posted: Tue Jan 19, 2010 7:05 pm Post subject: |
|
|
Hallo Joris,
Aangezien ik met mijn bootje zeilles geef en geen trailer heb kan Joie de Vivre niet meedoen met de NSR en VUR.
Wel denken we erover na om naar het Garda meer te gaan.
Zijn er nog meer die naar het EK gaan?
Natuurlijk zouden wij het heel erg leuk vinden als jullie Breskens Sailing Weekend mee doen. Vanaf 5 boten doen ze een aparte start voor de J-80.
Op de baan voor de sportboten. Altijd een heel goed westrijdcommité en erg gezellig. Kom en geniet van Zeeuws-Vlaanderen het beste van beide kanten van de grens.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hols
Items
|
Posted: Thu Apr 22, 2010 3:56 pm Post subject: |
|
|
Op 11 en 12 september is de zuiderzee regatta en op 18 september is de Hooikist race georganiseerd door RZV Naarden. Wellicht kunnen we deze evenementen combineren zodat het zin heeft om de boten op transport te zetten. Ligplaatsen in Naarden gedurende de week zijn te regelen. Daarna rezien we af naar het zuiden voor de grevelingen cup. Is dit een idee?
Bernard
JUUL NED 791 6 |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|