J80 klassevereniging Forum IndexJ80 klassevereniging
Welkom op het J80 forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

NEWS:
Trainingen op of rond het IJsselmeer.

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Trainingen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Frans

:

Items

PostPosted: Mon Oct 29, 2007 3:25 pm    Post subject: Trainingen op of rond het IJsselmeer. Reply with quote

Hallo allemaal, ik ben benieuwd of er ook al J/80 zeilers uit het midden van Nederland actief zijn op dit forum. De grevelingen is een prachtig initiatief, maar voor ons logistiek niet helemaal haalbaar. Idee is om bijv vanuit Muiden of omgeving met een paar boten te gaan trainen.
Back to top
View user's profile Send private message
Stolio
Site Admin

:

Items

PostPosted: Tue Oct 30, 2007 5:57 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo Frans

Heb jij een beeld van hoeveel J80's er op het Ijselmeer varen?
Ken je ook de namen van die boten?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
wouter

:

Items

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 11:10 am    Post subject: Reply with quote

er liggen 4 boten in Naarderbos:
de Jeminee II, Juul, Blind Date en de naam van de 4e weet ik niet. Ook ligt er een in Huizen.

Wouter (Blind Date)
Back to top
Frans

:

Items

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 5:28 pm    Post subject: Reply with quote

Eerlijk gezegd heb ik zelf niet echt een duidelijk beeld van het aantal J/80's op of rond het IJsselmeer. Ik hoop middels dit forum daar wat meer duidelijkheid in te verkrijgen. Maar 4 boten in Naarderbos is alvast niet verkeerd! Zijn dit 'winterzeilers' of staan deze boten in de winterberging?
Back to top
dondersteen

:

Items

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 6:59 pm    Post subject: wintertraining ijsselmeer Reply with quote

er worden winterwedstrijden vanuit de flevomarina lelystad.
de coldhanded cup is bedoeld voor dooublehanded kajuitzeiljachten, maar er is ook een aparte klasse voor full crewed boten.
zie de coldhanded website.
Back to top
Twan

:

Items

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 7:23 pm    Post subject: Reply with quote

Als het probleem een trailer is om naar zeeland te komen kun je me even bellen. Denk dat we dan wel tot een oplossing kunnen komen.

Twan
0623398008
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hols

:

Items

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 10:31 am    Post subject: training ijsselmeer Reply with quote

Beste J80 zeilers,

Ik zeil vanuit het Naarderbos met de Juul 7916 de winterwedstrijden van Muiderzand, georganiseerd door Flevomare. Doen ongeveer 20 - 25 boten mee. Zou leuk zijn als er meerdere J80's mee zouden varen. Verder ben ik van plan de winter door te zeilen en de boot alleen er uit te halen indien er echt serieus ijs komt.
Ik beschik over nogal wat wedstrijd banen uitgezet met de vaste merktekens van zowel het Gooimeer als het Markermeer. Als training is het leuk om met twee of drie boten een rondje om de boeien te varen. Zijn er hiervoor gegadigden.

Groet Bernard
Juul 7916

Juul in actie ga na youtube j80
Back to top
Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Trainingen All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
J80 klassevereniging topic RSS feed