J80 klassevereniging Forum IndexJ80 klassevereniging
Welkom op het J80 forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!

Zeilkalender + EK 2011

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Regatta's algemeen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Frans

:

Items

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 11:22 am    Post subject: Zeilkalender + EK 2011 Reply with quote

Is er al ergens een wedstrijdkalender voor het komend seizoen te vinden?Ik probeer ondermeer plaats en datum te vinden van het komende EK.
Dank !
Frans
Back to top
View user's profile Send private message
Hols

:

Items

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

Frans,

In idergeval iedere woensdagavond vanuit naarden van medio April to medio September. Zoals je weet genoeg J80's aan de start. Ik vernam dat de Quick & Dirty ook naar Naarden komt en er zijn geruchten dat de Jalapeno ook mischien een ligplaats zoekt. Kan wel gezellig worden.

Groet

Bernard
Back to top
Frans

:

Items

PostPosted: Mon Oct 18, 2010 5:43 pm    Post subject: Reply with quote

Bernard,

Die data zijn bekend. En natuurlijk mag dit Juweeltje van het Noorden niet worden gemist. Maar voor het overige is er nog bar weinig te vinden, wat weer een beetje onhandig is als je je zaken een beetje probeert te plannen.

Ik houd mij aanbevolen voor mensen die meer weten dan op het internet is te vinden.

Dank!
Frans

Hols wrote:
Frans,

In idergeval iedere woensdagavond vanuit naarden van medio April to medio September. Zoals je weet genoeg J80's aan de start. Ik vernam dat de Quick & Dirty ook naar Naarden komt en er zijn geruchten dat de Jalapeno ook mischien een ligplaats zoekt. Kan wel gezellig worden.

Groet

Bernard
Back to top
Joris

:

Items

PostPosted: Wed Oct 20, 2010 7:17 am    Post subject: Reply with quote

Als je naar www.j80.nl surft en doorklikt op leden nieuws http://www.j80.nl/index.php/J80-Benelux-Leden-Nieuws/ vind je bovenaan links de "Evenementenkalender 2010-2011". Daar staat een voorlopige lijst met wedstrijden en regatta's. De lijst moet wel nog aangevuld worden met onder andere de North Sea Regatta, Breskens Sailing Weekend, en buitenlandse regatta's zoals Spi Ouest, ....
Back to top
Frans

:

Items

PostPosted: Sat Oct 23, 2010 4:40 pm    Post subject: Reply with quote

Ik inmiddels begrepen dat er volgend jaar het WK in Denemarken is en wel in Kopenhagen van 3 t/m 8 juli 2011.

http://www.worlds.kdy.dk/

Groet,
Frans
Back to top
Hols

:

Items

PostPosted: Thu Apr 14, 2011 4:51 am    Post subject: Reply with quote

Frans,
Schrijf je in voor de Almereregatta 21 en 22 mei. Bij voldoende boten is er. Eenheidsklasse J80. Www.almereregatta.nl

Gr Bernard
Back to top
Jot

:

Items

PostPosted: Wed Apr 27, 2011 8:07 am    Post subject: Lenco-regatta? Reply with quote

Almere-Regatta wordt voor ons niet te doen. Mei is altijd druk, NSR is aanstaande.... .

Wat vindt het Noorden van de Lenco-Regatta eind Juni? Zij zijn blijkbaar druk bezig met de Eenheidsklassen, de J/80 kan zeker meedoen als er voldoende boten zijn. Zou misschien haalbar zijn voor ons.

Alexander
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Regatta's algemeen All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
J80 klassevereniging topic RSS feed