J80 klassevereniging Forum IndexJ80 klassevereniging
Welkom op het J80 forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!

Grevelingencup nov 2010

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Grevelingen Wintercup 2010-11
View previous topic :: View next topic  
Author Message
erikemma

:

Items

PostPosted: Tue Nov 16, 2010 11:18 am    Post subject: Grevelingencup nov 2010 Reply with quote

Het was een wat teleurstellende dag vonden wij. Race 2 en 3 vonden we geen bal aan. Het was ook nog eens loeikoud!

Erik
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hols

:

Items

PostPosted: Tue Nov 16, 2010 4:43 pm    Post subject: Reply with quote

Het was jammer dat het committee niet volledig in control was. In de folder stond dat de banen altijd goed zijn en dat het altijd mooi weer was in zeeland. Ik hoop dat volgende keer weer mijn familie en bemanning in zeeland krijg.
Gaan we in December weer een training regelen?
Back to top
View user's profile Send private message
jaccohuijgen

:

Items

PostPosted: Thu Nov 18, 2010 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ik hoop dat het comité volgende keer beter zijn best doet. Wij vonden het erg jammer dat er zoveel onnodige fouten gemaakt werden en er arrogant en bot gereageerd werd als je als deelnemer aankwam met suggesties.

Een positief punt vind ik de J80 klasse. Wij hebben nu 3 weekenden doorgebracht in de klasse en ik vind het erg leuk om hier deel van uit te mogen maken. Op het water wordt er op het scherpst gevaren, maar na de wedstrijd staan we met z'n allen een biertje te drinken. Ik vind dat de klasse trots mag zijn op deze eenheid.

Misschien moeten we als klasse na de volgende wedstrijd, indien er geen verbeteringen zijn, met de organisatie gaan praten over hoe dit op te lossen. Op deze manier kunnen we geen eerlijke winterserie varen en dat zou jammer zijn. Hier komt nog bij dat als we straks tijdens de wintermaanden 2,5 uur in de kou moeten wachten tot dat het comité het juiste vlaggetje heeft gevonden en heeft uitgeplozen waar de bovenboei niet moet liggen redelijk wat mensen last zullen krijgen van de kou, wat de competitie niet zal bevorderen. Dit zou erg jammer zijn, want we stoppen er toch allemaal onze vrije tijd in.

Tot in december!

Team Jachtig
Back to top
Coen

:

Items

PostPosted: Thu Nov 18, 2010 8:45 pm    Post subject: Reply with quote

Het begin van deze dag was inderdaad niet veel belovend door de vertraging en de valse starts van de 31.7. Gelukkig was het nog niet echt koud. Aan de andere kant is dit volgens mijn geheugen gelukkig een uitzondering op de regel in de afgelopen vier jaar en ik verwacht dat we 12 december gewoon weer lekker vlot kunnen starten en dan geen trainingsbaan hoeven te varen.

Jacco, bedankt voor je opmerking over de J80 klasse en gezien je buren aan de steiger kunnen we dit goed plaatsen. Op het water wordt er inderdaad strak gevaren, wat gezien de dichtheid van het veld prima is. Waar ik me meer aan begin te storen is het roepen naar elkaar tijdens het varen. Als we tijdens het ronden van de benedenbooi LOEVEN LOEVEN achter ons horen, vraag ik mij af wat we aan het doen zijn. Als je last van ons hebt zorg je maar dat je a) voor ons ligt of b) de buitenbocht kiest. Ik hoop dat we dit respect weer met elkaar kunnen opbrengen zodat de J80 klasse nog leuker wordt, want het blijft een fantastische boot om wedstrijdjes mee te varen.

Coen
Back to top

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Grevelingen Wintercup 2010-11 All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
J80 klassevereniging topic RSS feed