| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Frans
Items
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 11:22 am Post subject: Zeilkalender + EK 2011 |
|
|
Is er al ergens een wedstrijdkalender voor het komend seizoen te vinden?Ik probeer ondermeer plaats en datum te vinden van het komende EK.
Dank !
Frans |
|
| Back to top |
|
 |
Hols
Items
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 3:31 pm Post subject: |
|
|
Frans,
In idergeval iedere woensdagavond vanuit naarden van medio April to medio September. Zoals je weet genoeg J80's aan de start. Ik vernam dat de Quick & Dirty ook naar Naarden komt en er zijn geruchten dat de Jalapeno ook mischien een ligplaats zoekt. Kan wel gezellig worden.
Groet
Bernard |
|
| Back to top |
|
 |
Frans
Items
|
Posted: Mon Oct 18, 2010 5:43 pm Post subject: |
|
|
Bernard,
Die data zijn bekend. En natuurlijk mag dit Juweeltje van het Noorden niet worden gemist. Maar voor het overige is er nog bar weinig te vinden, wat weer een beetje onhandig is als je je zaken een beetje probeert te plannen.
Ik houd mij aanbevolen voor mensen die meer weten dan op het internet is te vinden.
Dank!
Frans
| Hols wrote: | Frans,
In idergeval iedere woensdagavond vanuit naarden van medio April to medio September. Zoals je weet genoeg J80's aan de start. Ik vernam dat de Quick & Dirty ook naar Naarden komt en er zijn geruchten dat de Jalapeno ook mischien een ligplaats zoekt. Kan wel gezellig worden.
Groet
Bernard |
|
|
| Back to top |
|
 |
Joris
Items
|
Posted: Wed Oct 20, 2010 7:17 am Post subject: |
|
|
| Als je naar www.j80.nl surft en doorklikt op leden nieuws http://www.j80.nl/index.php/J80-Benelux-Leden-Nieuws/ vind je bovenaan links de "Evenementenkalender 2010-2011". Daar staat een voorlopige lijst met wedstrijden en regatta's. De lijst moet wel nog aangevuld worden met onder andere de North Sea Regatta, Breskens Sailing Weekend, en buitenlandse regatta's zoals Spi Ouest, .... |
|
| Back to top |
|
 |
Frans
Items
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 4:40 pm Post subject: |
|
|
Ik inmiddels begrepen dat er volgend jaar het WK in Denemarken is en wel in Kopenhagen van 3 t/m 8 juli 2011.
http://www.worlds.kdy.dk/
Groet,
Frans |
|
| Back to top |
|
 |
Hols
Items
|
Posted: Thu Apr 14, 2011 4:51 am Post subject: |
|
|
Frans,
Schrijf je in voor de Almereregatta 21 en 22 mei. Bij voldoende boten is er. Eenheidsklasse J80. Www.almereregatta.nl
Gr Bernard |
|
| Back to top |
|
 |
Jot

Items
|
Posted: Wed Apr 27, 2011 8:07 am Post subject: Lenco-regatta? |
|
|
Almere-Regatta wordt voor ons niet te doen. Mei is altijd druk, NSR is aanstaande.... .
Wat vindt het Noorden van de Lenco-Regatta eind Juni? Zij zijn blijkbaar druk bezig met de Eenheidsklassen, de J/80 kan zeker meedoen als er voldoende boten zijn. Zou misschien haalbar zijn voor ons.
Alexander |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|