| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jot

Items
|
Posted: Tue Nov 20, 2007 8:03 pm Post subject: Re: Bemanning gezocht |
|
|
| Coen wrote: | Vaar je regelmatig mee op een j80 met bijvoorbeeld een naam als Jiffy, DJ of Jot, neem dan eens rustig contact met ons op voor een goed gesprek. nJoy is altijd op zoek naar versterking van haar team.
Wij bieden een prettige werkomgeving, een gezellige werksfeer, goede secundaire arbeidsvoorwaarden, prettige collega's en flexibele vaartijden.
Vanzelfsprekend zullen wij eventuele aanvragen discreet behandelen . |
. Gelukkig dat tenminste een bemanningslid echt vast geplakt zit an mij (of bestaat flitsscheiding in Nederlang nog ?)!
Alexander |
|
| Back to top |
|
 |
Thomas @ Mentaquilibrium

Items
|
Posted: Tue Nov 20, 2007 9:45 pm Post subject: Re: Bemanning gezocht |
|
|
Alexander,
ik leer mijn bemanning slechte manieren: sosissen eten, bier zuipen, vettige praat uitkramen, gewaagde maneuvers...
Zo worden ze ongewenst voor andere schippers.
Cheers! |
|
| Back to top |
|
 |
Riener
Joined: 15 May 2008 Posts: 3 : Location: Blankenberge, België
Items
|
Posted: Thu May 15, 2008 3:45 pm Post subject: |
|
|
| Zoekt iemand nog bemanning voor Kieler Woche of het WK in Kiel? Ik ben ervaren wedstrijdzeiler met veel ervaring in verschillende sportbootklassen(J24, Laser SB3, Melges 24, Mumm 30). Ik weeg 71 kg. |
|
| Back to top |
|
 |
Walther

Items
|
Posted: Thu May 15, 2008 5:35 pm Post subject: Bemannen |
|
|
Riener,
Het Sailing Partner team heeft zijn bemanning voor het WK rond, mits er niemand uitvalt door ziekte of letsel. Als reserve teamlid en later misschien voor meer, zijn we best wel geïnteresseerd. neem dus contact met ons op: walther ad sailing partner punt nl |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|