| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Coen

Items
|
Posted: Sun Jan 06, 2008 8:34 pm Post subject: Zomerwedstrijden |
|
|
We zijn druk aan het nadenken over de wedstrijden die we willen varen na ons Grevelingenavontuur.
Vanzelfsprekend willen we alle wedstrijden wel varen maar helaas moeten er nog kinderen worden opgevoed, het huis schoon worden gemaakt, af en toe meevaren op een andere J, kinderen halen en brengen naar voetbal en/of Splashwedstrijden en de tijd die nog resteert gebruiken om een paar centen te verdienen. Vandaar dat we een selectie moeten maken.
Mede gezien ons thuiswater varen we dit jaar zeker de van Uden Reco in april. Daarnaast doen we mee aan een paar lokale vereningingswedstrijden en haringvlietwedstrijden (kunnen we mooi laten zien wat we allemaal al geleerd hebben ).
We zijn nog aan het nadenken over de wedstrijden in juni omdat dan zowel het J-weekeinde als de Delta week wordt gehouden. Ik zag dat een aantal van jullie in 2007 deze wedstrijden heeft meegevaren. Zouden jullie mij kunnen vertellen of deze wedstrijden de moeite waard zijn om mee te varen. |
|
| Back to top |
|
 |
Tom BEL345

Items
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 2:02 pm Post subject: |
|
|
Coen,
DJ heeft vorig jaar J-Cup en eerste Deltaweek weekend meegevaren. Beide evenementen zijn, indien voldoende J-80 belangstelling, zeker aanraders. Een andere zomerwedstrijd die, volgens mij, niet op onze agenda mag ontbreken is het Breskens Sailing weekend, eind augustus. Zeer mooi vaarwater en perfekte organisatie op en naast het water. |
|
| Back to top |
|
 |
Stolio Site Admin

Items
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 4:47 pm Post subject: |
|
|
Coen kinderen opvoeden doe je het best op een boot!
Wedstrijden die de moeite zijn zijn ten eerste wedstrijden waar andere J80's varen. Onze voorkeur gaat ook naar echte upwind downwind wedstrijden maar we doen ook andere voor de gezelligheid.
Het komt erop aan met zoveel J80's dezelfde wedstrijden te varen.
Ik wacht nog op de wedstrijdkalender van meerdere teams. Eind januari zet ik de lijst on-line. |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|