| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Coen

Items
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 5:29 pm Post subject: zaterdag 12 januari |
|
|
Toen ik vandaag langs de Grevelingen reed zag ik in de verte een zeilboot varen. Van een afstand leek het wel de JIFFY - Klopt dit jongens of was het een andere bekende uit onze J80 serie.
Zondag gaat de nJoy rond 13.00 uur nog even het water op  |
|
| Back to top |
|
 |
Stolio Site Admin

Items
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 10:16 pm Post subject: |
|
|
mhmmm... volgens mijn intelligence reports zou de Jiffy op de kant staan. Wie weet Coen doen ze geheime proefvaarten.....Ofwel was het een Fata Morgana en zie je wat je het liefst zou zien!  |
|
| Back to top |
|
 |
Coen

Items
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 11:06 pm Post subject: |
|
|
hmmm, wishfull thinking wellicht
Toch heb ik iets op het Grevelingenwater gezien met zeilen erop - en van een afstand leek het heel veel op op een J80 - maar goed JIFFY staat nog droog op de kant en kan het dus niet zijn. We gaan gewoon verder vragen en zoeken |
|
| Back to top |
|
 |
Tom BEL345

Items
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 7:32 pm Post subject: |
|
|
| Spijtig dat we zondagochtend in Port Zelande niet wisten dat al bijna alle J80' ers reeds vrijdag of zaterdag afgehaakt hadden. |
|
| Back to top |
|
 |
Jot

Items
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 8:58 pm Post subject: |
|
|
Het is altijd moelijk. Ik had wel mijn twijfel in het forum geplaatst. Maar als ik niet vaar in 30kn wind - misschien zullen andere het wel doen.
Dus - als je duidelijk wil weten wat andere boten zullen doen - vraag het gewoon in het forum!
Alexander |
|
| Back to top |
|
 |
Thomas @ Mentaquilibrium

Items
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 9:28 pm Post subject: |
|
|
| Als de wind het toelaat vaart Mentaquilibrium uit nu zaterdag 26 januari om 10u. |
|
| Back to top |
|
 |
Coen

Items
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 6:13 am Post subject: |
|
|
Tom, ik ben het wel met je eens dat we even een berichtje hadden kunnen achterlaten, ondanks het feit dat ik pas om 22:30 uur de knoop definitief heb doorgehakt.
Volgende keer zal ik proberen om eerder op het forum aan te geven of we wel of niet meedoen of dat we twijvelen (zoals afgelopen zaterdag).
Coen |
|
| Back to top |
|
 |
Tom BEL345

Items
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 9:41 am Post subject: |
|
|
| We hebben ons een beetje verkeken op het bericht van Jot, zij vaarden niet. We gingen er dan van uit dat eventuele andere afvallers dit ook zouden melden op het forum. Als we zaterdagavond geweten hadden dat er maar 2 teams present zouden geven, dan hadden we misschien de verplaatsing naar MPZ niet gemaakt. Anderzijds hebben we toch nog wel een leuke zondagvoormiddag gehad. |
|
| Back to top |
|
 |
Stolio Site Admin

Items
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 10:52 am Post subject: |
|
|
| Er is ook nog het element dat de boten die in PZ liggen niet zomaar kunnen beslissen niet te zeilen ivm het liggeld. |
|
| Back to top |
|
 |
Twan

Items
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 5:33 pm Post subject: |
|
|
Beste Tom je hebt helemaal gelijk.
het spijt mij. ik zal het ook proberen eerder te melden.
groetjes, twan
p.s. er komen weer wat rainingen aan ik hoop dat we het hier mee weer recht kunnen zetten. |
|
| Back to top |
|
 |
Tom BEL345

Items
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 7:22 pm Post subject: |
|
|
| Twan, het is helemaal geen drama hoor, zoals ik al zei: we hebben toch een plezante voormiddag in MPZ gehad. Ligt de Jiffy al terug in het water? |
|
| Back to top |
|
 |
Twan

Items
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 9:51 am Post subject: |
|
|
Nee, hij is er bijna klaar voor om in het water te gaan.
alleen is het nu moeilijk trainingen te plannen want iedereen heeft het een beetje druk. de voorjaars vakantie komt er weer aan.
en dat geeft ook weer wat weerstand. maar met een beetje geduld gaan we traks weer goed van start. |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|