| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Joris
Items
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 10:25 am Post subject: Wintercup 8 februari 2009 |
|
|
Zondag belooft een mooie dag te worden: +/-10 knopen uit het W->ZW, droog en fris. Met een beetje geluk komt de zon 's ons morgens begroeten.
Wie is er paraat?
Joris (GER 524) |
|
| Back to top |
|
 |
Jan

Items
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 12:29 pm Post subject: Seagull is van de partij |
|
|
| De wonden van vorige keer zijn gelikt, gennakers opgelapt, laarzen weer droog, extra lucht ivm hoogtestage dus wij zijn er klaar voor. |
|
| Back to top |
|
 |
butra

Items
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 6:32 pm Post subject: |
|
|
| DJ zal er zijn. |
|
| Back to top |
|
 |
erikemma

Items
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 10:50 pm Post subject: |
|
|
Heerlijke dag. Leuke wind, redelijk constant en een dichtbij elkaar liggend veld! Ook niet al te veel last gehad van de immer scherpe First's. Ook weinig onnut gebrul en gekrijs gehoord dus al met al een fijne dag.
E |
|
| Back to top |
|
 |
Coen

Items
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 12:53 pm Post subject: |
|
|
Hoi Erik,
Het was inderdaad weer een hele mooie zeildag en het viel mij vooral op dat het veld dit keer redelijk dicht bij elkaar bleef. Zeker vanuit de positie waar wij lagen kon je goed zien dat het snelheidsverschil beperkt bleef. Ik denk dat dit een compliment is voor de hele vloot. Het blijft er leuk om ook voor dit laatste meters te moeten knokken. Ook merk ik dat de starts agressiever worden en dat we steeds scherper proberen te varen.
Een aantal situaties bij de bovenboei verliepen volgens mij nog niet helemaal vlekkeloos, ook omdat er tijdens de 2e ronde veel tegenligger aankwamen. Een keer bij de bovenboei last gehad van een boot over stuurboord die ons niet voldoende ruimte gaf waardoor we moesten uitwijken. Ondanks onze duidelijke protesten is er geen strafronde gevaren. Typisch geval van jammer, zeker gezien onze eerdere discussie op dit forum.
Mijn complimenten aan de organisatie van de Grevelingencup. De starts waren perfect en volgden snel op de finish van de laatste first boot. Ook complimenten aan DJ, ze deden me weer denken aan de vorige winterserie.
nJoy is ingeschreven voor de van Uden Reco (26/26 april) en ik hoop dat meer J80 boten dit voorbeeld gaan volgen zodat we ook in de warmere maanden met elkaar op het water kunnen strijden. |
|
| Back to top |
|
 |
Twan

Items
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 4:47 pm Post subject: |
|
|
Lekker dagje gezeild! hopelijk snel weer....
22 februari zijn wij dan ook zeker wel op het water te vinden.
Ik wil jullie allemaal toch nog een keer vragen ook naar de vergadering te komen. De J80 vereniging heeft dit echt nodig!
Joris heeft ons reeds ingeschreven voor de Van Uden Reco te Stellendam.
we gaan er voor...
Verder wil ik jullie vragen de klasseregels te respecteren. We zien boten voorbij komen met veel te veel bemanningsgewicht! Doe hier wat aan!!!!!
max. gewicht is 338.6 kg. _________________ NED 524  |
|
| Back to top |
|
 |
Tom BEL345

Items
|
Posted: Sat Feb 14, 2009 10:49 am Post subject: |
|
|
| Waar en wanneer (uur?) is de vergadering op 22 februari? |
|
| Back to top |
|
 |
Twan

Items
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 9:45 pm Post subject: |
|
|
5 uur.... Zie e-mail van Alexander Menck. Agenda komt binnenkort.
Wie komt er naar de algemene leden vergadering a.s. zondag?
Wanneer u er niet bent.... Wilt u dan wel zo vriendelijk zijn te zorgen dat u stem niet verloren gaat? Er is vast iemand anders die voor u kan stemmen!
we hebben uw stem echt hard nodig!!!!!! zonder u stem geen wijziging mogelijk. En werkt u dus eigenlijk u eigen vereniging tegen.
Dat zou u toch niet willen
Maar waarschijnlijk zien wij u a.s. zondag.
Met vriendelijke groet,
Twan Hanse
P.s. De nieuwe boot van de Fam. Burgers vaart de Van Uden Reco ook mee! _________________ NED 524  |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|