| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
erikemma

Items
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 7:34 pm Post subject: Anyone on the water the 11th of november? |
|
|
Hello everyone, bonjour a tous,
JippieJ is hoping to be on the water for the 11th with repared sails....yeah yeah...last sunday was not a happy moment!!!!......Anyone there too????
See you
A plus
Emmanuelle |
|
| Back to top |
|
 |
hans

Items
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 8:49 pm Post subject: 11-11 |
|
|
helaas Javelin moet zich afmelden, komende zondagen zijn vol gepland met andere verplichtingen. wij moeten dus op een andere manier onze voorbereidingen treffen voor de 18e.
Ik ben bang dat wij de 11e ook te laat zijn voor de pizza's.
groet hans et bon voile ( of zo iets)  |
|
| Back to top |
|
 |
Coen

Items
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 8:54 pm Post subject: |
|
|
Ik zal eens een rondje langs onze bemanning maken en proberen om 11 november van de partij te zijn.
Afgelopen zondag voeren we op alleen ons grootzeil 9,1 knopen. Daarom denk ik dat het waarschijnlijk de hoogste tijd is om mijn instrumenten maar weer eens te kalibreren of om vaker het water op te gaan met (voor ons) extremere omstandigheden.
JippieJ, we zagen een scheur in je fok. Wat is er nu precies kapot gegaan
nJoy |
|
| Back to top |
|
 |
erikemma

Items
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 11:23 pm Post subject: |
|
|
Grootzeil en fok. De fok zagen jullie gelukkig (ik niet...). Ik zelf zag het grootzeil steeds verder gaan. Ondermeer daardoor (maar zeker niet alleen daardoor, de stevige wind leidde ook tot ver gaande voorzichtigheid) hebben we een beetje laf gezeild. Ik denk dat het resulterende geklapper eerder slecht dan goed heeft gedaan. In alle opzichten.
Toen we de boot kochten dachten we dat we best wel kekke zeilen hadden, aan de vorm en de kleur te oordelen. De vorm bleek waar. De kleur bleek een UV verschoten DACRON achtige te zijn.
Uiteindelijk is de oorzaak oude meuk dus het was er toch wel van gekomen. De boys van Quantum plakken ze nu en dan begint het wachten op een nieuwe set. |
|
| Back to top |
|
 |
Coen

Items
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 6:41 am Post subject: |
|
|
Het sparen kan beginnen begrijp ik uit je verhaal. De fok zagen we inderdaad scheuren, maar ook nog een eens je grootzeil erbij
Ik weet niet echt of laf zeilen bestaat, zeker niet toen ik op clubracer.be het volgende bericht las: http://www.clubracer.be/2007/10/29/happy-windsday-op-de-noordzee-bij-scheveningen. Zelfs een aantal van de grote jongens hebben afgelopen zondag hun spi binnengehouden (het was op zee, ik geef het toe, maar toch). Er staat nog leuke foto's hiervan op http://www.ijspegel.com/. Ik ben toch blij dat wij op de Grevelingen varen. Afgelopen zondag was het al behoorlijk nat in de reling, laat staan vol op zee. |
|
| Back to top |
|
 |
Jot

Items
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 5:33 pm Post subject: |
|
|
Wij kunnen hooguit op 10 november varen. De rest zit tot de volgende Grevelingencup helaas vol.
Alexander |
|
| Back to top |
|
 |
Twan

Items
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 2:07 pm Post subject: |
|
|
| De eerst volgende trainingen zullen pas na de grevelingencup vallen van 18 november. De data komen er zo snel mogelijk aan! |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|