J80 klassevereniging Forum IndexJ80 klassevereniging
Welkom op het J80 forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

NEWS:
Anyone on the water the 11th of november?

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Trainingen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
erikemma

:

Items

PostPosted: Tue Oct 30, 2007 7:34 pm    Post subject: Anyone on the water the 11th of november? Reply with quote

Hello everyone, bonjour a tous,

JippieJ is hoping to be on the water for the 11th with repared sails....yeah yeah...last sunday was not a happy moment!!!!......Anyone there too????

See you
A plus
Emmanuelle
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
hans

:

Items

PostPosted: Tue Oct 30, 2007 8:49 pm    Post subject: 11-11 Reply with quote

helaas Sad Javelin moet zich afmelden, komende zondagen zijn vol gepland met andere verplichtingen. wij moeten dus op een andere manier onze voorbereidingen treffen voor de 18e.
Ik ben bang dat wij de 11e ook te laat zijn voor de pizza's.
groet hans et bon voile ( of zo iets) Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Coen

:

Items

PostPosted: Tue Oct 30, 2007 8:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ik zal eens een rondje langs onze bemanning maken en proberen om 11 november van de partij te zijn.

Afgelopen zondag voeren we op alleen ons grootzeil 9,1 knopen. Daarom denk ik dat het waarschijnlijk de hoogste tijd is om mijn instrumenten maar weer eens te kalibreren Wink of om vaker het water op te gaan met (voor ons) extremere omstandigheden.

JippieJ, we zagen een scheur in je fok. Wat is er nu precies kapot gegaan Question
nJoy
Back to top
erikemma

:

Items

PostPosted: Tue Oct 30, 2007 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

Grootzeil en fok. De fok zagen jullie gelukkig (ik niet...). Ik zelf zag het grootzeil steeds verder gaan. Ondermeer daardoor (maar zeker niet alleen daardoor, de stevige wind leidde ook tot ver gaande voorzichtigheid) hebben we een beetje laf gezeild. Ik denk dat het resulterende geklapper eerder slecht dan goed heeft gedaan. In alle opzichten.

Toen we de boot kochten dachten we dat we best wel kekke zeilen hadden, aan de vorm en de kleur te oordelen. De vorm bleek waar. De kleur bleek een UV verschoten DACRON achtige te zijn.

Uiteindelijk is de oorzaak oude meuk dus het was er toch wel van gekomen. De boys van Quantum plakken ze nu en dan begint het wachten op een nieuwe set.
Back to top
Coen

:

Items

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 6:41 am    Post subject: Reply with quote

Het sparen kan beginnen begrijp ik uit je verhaal. De fok zagen we inderdaad scheuren, maar ook nog een eens je grootzeil erbij Exclamation

Ik weet niet echt of laf zeilen bestaat, zeker niet toen ik op clubracer.be het volgende bericht las: http://www.clubracer.be/2007/10/29/happy-windsday-op-de-noordzee-bij-scheveningen. Zelfs een aantal van de grote jongens hebben afgelopen zondag hun spi binnengehouden (het was op zee, ik geef het toe, maar toch). Er staat nog leuke foto's hiervan op http://www.ijspegel.com/. Ik ben toch blij dat wij op de Grevelingen varen. Afgelopen zondag was het al behoorlijk nat in de reling, laat staan vol op zee.
Back to top
Jot

:

Items

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

Wij kunnen hooguit op 10 november varen. De rest zit tot de volgende Grevelingencup helaas vol.

Alexander
Back to top
Twan

:

Items

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 2:07 pm    Post subject: Reply with quote

De eerst volgende trainingen zullen pas na de grevelingencup vallen van 18 november. De data komen er zo snel mogelijk aan!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Trainingen All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
J80 klassevereniging topic RSS feed