| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Coen

Items
|
Posted: Sun Mar 14, 2010 10:59 pm Post subject: Winterwedstrijd 14 maart |
|
|
Dit was weer een hele gave wedstrijddag. Het viel me vooral op dat het veld steeds dichter bij elkaar blijft - los van Joie de Vivre, mijn complimenten! - en dat we met heel veel boten strijd aan het leveren zijn.
Mijn complimenten aan de wedstrijdleiding. Het waren hele mooie en snelle starts vandaag. Je moet het toch maar willen doen op je vrije zondag een paar 31.7 en J80 boten bezighouden. Helemaal top.
Bedankt,
Coen - nJoy |
|
| Back to top |
|
 |
Stolio Site Admin

Items
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 8:42 am Post subject: |
|
|
Prachtige wedstrijden inderdaad en een pluim voor de organisatie van de Grevelingencup.
Een dikke proficiat aan het hele team van Joie de Vivre! Een verdiende winnaar van deze winterserie met constante resultaten.
Inderdaad heel leuk om te zien dat meer en meer boten zich vooraan tonen.
Hopelijk komen we elkaar deze zomer tegen op de Van Uden Reco, NSR, EK in Italie, Delta Week, Breskens Weekend, ... en dan is het weeral uitkijken naar het NK en een nieuwe winterserie! |
|
| Back to top |
|
 |
Hols
Items
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 4:20 pm Post subject: |
|
|
Wat een fantastische wedstrijd serie. Het was elke maand een hoogte punt om af te reizen naar het zuiden voor een aantal spannende wedstrijden binnen een zeer gastvrije en competitieve klasse.
Proficiat Laura. Jij was niet bij te houden in welke omstandigheden dan ook. Ligt waarschijnlijk aan de bezem.
Wij gaan proberen deze zomer nog wat J80's uit het noorden te mobiliseren om in ieder geval een wedstrijd op het Ijsselmeer te regelen. Zuiderzee regatta zou wel eens een mogelijkheid kunnen zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
Volgende winterserie zijn we er zoals het er nu naar uitziet in ieder geval weer bij met de Juul.
Nogmaals perfecte omstandigheden, faciliteiten, weer, organisatie, banen en bier, enorm goed geregeld!!
Goede zomer toegewenst
Bernard
Juul NED 7916 |
|
| Back to top |
|
 |
Thomas @ Mentaquilibrium

Items
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 10:41 pm Post subject: |
|
|
Helemaal mee eens. Heel mooie wedstrijden met als resultaat een hele mooie winnaar. Proficiat! _________________ Thomas
Mentaquilibrium
BEL883 (hulln° 372) |
|
| Back to top |
|
 |
erikemma

Items
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 9:29 pm Post subject: |
|
|
Het was een heerlijk evenement en een leuke laatste dag. Ik heb genoten van het spectakel. Er waren best wat dubieuze 'when boats meet' situaties maar iedereen bleef, uiteraard met wat standaard blaffen, beschaafd.
Met andere woorden, competitief maar niet destructief, en zo zie ik het graag.
Ook fijn om te zien dat Thomas de enige gewonde strijder van de winterserie was. Ik bedoel uiteraard, fijn dat Thomas de enige is in plaats van dat het fijn is dat hij het is.
Jammer echter dat het je ooit overkwam maar je ziet er weer puik uit.
Ook jammer dat er toch altijd maar zo weinig tijd is om elkaar eens goed te spreken bij de borrel.
Groeten en tot spoedig,
For and on behalf of Jalapeno,
Erik |
|
| Back to top |
|
 |
Thomas @ Mentaquilibrium

Items
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 10:04 pm Post subject: |
|
|
Dank je Erik. Als toetje heb ik nog wat foto's van het Benelux kampioenschap op de Mentaquilibrium website geplaatst. Ik heb niet gevonden hoe je foto's op dit forum kunt uploaden. _________________ Thomas
Mentaquilibrium
BEL883 (hulln° 372) |
|
| Back to top |
|
 |
Twan

Items
|
|
| Back to top |
|