J80 klassevereniging Forum IndexJ80 klassevereniging
Welkom op het J80 forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in            Calendar

COMPULSORY UPGRADE!!! Please request for an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

9th December 2012 - CreateForum: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!

Winterwedstrijd 14 maart

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Archief 2009
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Coen

:

Items

PostPosted: Sun Mar 14, 2010 10:59 pm    Post subject: Winterwedstrijd 14 maart Reply with quote

Dit was weer een hele gave wedstrijddag. Het viel me vooral op dat het veld steeds dichter bij elkaar blijft - los van Joie de Vivre, mijn complimenten! - en dat we met heel veel boten strijd aan het leveren zijn.

Mijn complimenten aan de wedstrijdleiding. Het waren hele mooie en snelle starts vandaag. Je moet het toch maar willen doen op je vrije zondag een paar 31.7 en J80 boten bezighouden. Helemaal top.

Bedankt,
Coen - nJoy
Back to top
View user's profile Send private message
Stolio
Site Admin

:

Items

PostPosted: Mon Mar 15, 2010 8:42 am    Post subject: Reply with quote

Prachtige wedstrijden inderdaad en een pluim voor de organisatie van de Grevelingencup.

Een dikke proficiat aan het hele team van Joie de Vivre! Een verdiende winnaar van deze winterserie met constante resultaten.

Inderdaad heel leuk om te zien dat meer en meer boten zich vooraan tonen.

Hopelijk komen we elkaar deze zomer tegen op de Van Uden Reco, NSR, EK in Italie, Delta Week, Breskens Weekend, ... en dan is het weeral uitkijken naar het NK en een nieuwe winterserie!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Hols

:

Items

PostPosted: Mon Mar 15, 2010 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Wat een fantastische wedstrijd serie. Het was elke maand een hoogte punt om af te reizen naar het zuiden voor een aantal spannende wedstrijden binnen een zeer gastvrije en competitieve klasse.
Proficiat Laura. Jij was niet bij te houden in welke omstandigheden dan ook. Ligt waarschijnlijk aan de bezem.
Wij gaan proberen deze zomer nog wat J80's uit het noorden te mobiliseren om in ieder geval een wedstrijd op het Ijsselmeer te regelen. Zuiderzee regatta zou wel eens een mogelijkheid kunnen zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
Volgende winterserie zijn we er zoals het er nu naar uitziet in ieder geval weer bij met de Juul.

Nogmaals perfecte omstandigheden, faciliteiten, weer, organisatie, banen en bier, enorm goed geregeld!!

Goede zomer toegewenst

Bernard
Juul NED 7916
Back to top
View user's profile Send private message
Thomas @ Mentaquilibrium

:

Items

PostPosted: Mon Mar 15, 2010 10:41 pm    Post subject: Reply with quote

Helemaal mee eens. Heel mooie wedstrijden met als resultaat een hele mooie winnaar. Proficiat!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
erikemma

:

Items

PostPosted: Tue Mar 16, 2010 9:29 pm    Post subject: Reply with quote

Het was een heerlijk evenement en een leuke laatste dag. Ik heb genoten van het spectakel. Er waren best wat dubieuze 'when boats meet' situaties maar iedereen bleef, uiteraard met wat standaard blaffen, beschaafd.

Met andere woorden, competitief maar niet destructief, en zo zie ik het graag.

Ook fijn om te zien dat Thomas de enige gewonde strijder van de winterserie was. Ik bedoel uiteraard, fijn dat Thomas de enige is in plaats van dat het fijn is dat hij het is.

Jammer echter dat het je ooit overkwam maar je ziet er weer puik uit.

Ook jammer dat er toch altijd maar zo weinig tijd is om elkaar eens goed te spreken bij de borrel.

Groeten en tot spoedig,

For and on behalf of Jalapeno,

Erik
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Thomas @ Mentaquilibrium

:

Items

PostPosted: Tue Mar 16, 2010 10:04 pm    Post subject: Reply with quote

Dank je Erik. Als toetje heb ik nog wat foto's van het Benelux kampioenschap op de Mentaquilibrium website geplaatst. Ik heb niet gevonden hoe je foto's op dit forum kunt uploaden.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Twan

:

Items

PostPosted: Fri Mar 19, 2010 9:12 am    Post subject: Reply with quote

Nieuwe foto's staan online!! Gemaakt door professionele fotograaf!
d**k van der Veer

http://www.de-loods.com/fotos/

http://WWW.DICKVANDERVEER.NL

Post new topic   Reply to topic    J80 klassevereniging Forum Index -> Archief 2009 All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
J80 klassevereniging topic RSS feed