| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Coen

Items
|
Posted: Mon Oct 24, 2011 12:00 pm Post subject: Grevelingen winterserie 2011 - 2012 |
|
|
Wedstrijden afgelopen zondag waren wat mij betreft weer helemaal top. Mooie vloot J/80 boten, zeer sportief gevaren en het veld ligt weer iets dichter bij elkaar dan de afgelopen jaren. Het zonnige weer werkte vanzelfsprekend ook mee.
Joie de Vivre was sterk (complimenten) maar daar vlak achter was er een enorme strijd gaande met een groot aantal boten. Downwind laatste rak: het Elfje hijgt in onze nek en komt langzaam langzij. Hardslag van stuurman stijgt naar ongekende hoogte. Ik zie een voorzichtige glimlach op het gezicht van JP, maar een snelle gijp vlak voor de finish zorgt ervoor dat we nog net voor blijven. Een spontane vreugde kreet klinkt en even voelt het als of we de eindoverwinning hebben behaald. Slechts 1 voorbeeld van de vele mooie "gevechtjes" die we hebben mogen leveren. Prachtige om hierin mee te mogen varen. JOT en DJ, volgende keer weer aan de start?
Ik hoop dat de verschillende boten de moeite nemen om te reageren en hun ervaringen te delen. Dit forum kan een zeer interessante plek zijn om verder met elkaar te praten. Zelf was ik bijvoorbeeld zeer blij met onze handmarifoon (na een valse start). Complimenten aan het wedstrijdschip voor de snelle starts en prima organisatie.
Moderator - misschien een idee om Grevelingen winterserie 2011 - 2012 als hoofditem te promoveren.
nJoy
Coen
Last edited by Coen on Mon Oct 24, 2011 1:41 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Tom BEL345

Items
|
Posted: Mon Oct 24, 2011 1:08 pm Post subject: |
|
|
Coen,
Helemaal met je eens, het was een topdag, en ik moet Erik en zijn crew nogmaals bedanken om met hen mee te mogen varen op Jalapeno. Als alles goed gaat is DJ paraat voor wintercup 3 op 18 december 2012!
mvg,
Tom DJ |
|
| Back to top |
|
 |
Tom BEL345

Items
|
Posted: Mon Oct 24, 2011 1:09 pm Post subject: |
|
|
| ik bedoelde 18 december 2011!! |
|
| Back to top |
|
 |
Hols
Items
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 5:01 am Post subject: |
|
|
Als afgelopen zondag maatgevend is voor de 2011 - 2012 winterserie van de J80 dan gaan we een fantastische winterserie hebben. De startboot had een perfecte baan gelegd en er is lekker doorgestart. Proficiat.
De vloot ligt inderdaad dicht bijelkaar al moeten we wel een antwoord zien te vinden op de Joie de Vivre. Zij weten hoe een J80 echt hard en hoog moet.
Verder ook mijn complimenten aan de J-string voor het op het water nemen van een penalty. Voorkomt een hoop gezeik in de protestkamer en houdt de wedstrijden sportief en leuk. Aan Edwin mijn excuses voor iet wat luidruchtig taalgebruik van onze zijde. Komt met de leeftijd zullen we maar zeggen.
Volgende maand zijn we weer van de paryij met als alles goed gaat ook heT OBK.
We liggen met zijn allen op de zelfde steiger, laten we afspreken na de wedstrijden daar een biertje, wijntje cola sigaretje te doen en het gebeurde op het water na te spreken cq de stoere verhalen te vertellen. Kunnen we ook wat van elkaar leren en met zijn allen het geheim van Laura ontfutselen.
Tot volgende maand
bernard holsboer (alias hols)
JUUL NED 7916 |
|
| Back to top |
|
 |
Thomas @ Mentaquilibrium

Items
|
Posted: Thu Oct 27, 2011 10:33 am Post subject: |
|
|
Zelfde enthousiasme aan boord van Mentaquilibrium. In extremis de boot race klaar gekregen begin oktober en dat loont. We kijken uit naar het vervolg. _________________ Thomas
Mentaquilibrium
BEL883 (hulln° 372) |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|