| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Walther

Items
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 7:07 pm Post subject: Trainen op zaterdag 19 januari? |
|
|
Zijn er aanstaande zaterdag (19 januari) nog zeilers die een tourtje willen maken?
Jack heeft er zin in, dus wij varen.
Walther |
|
| Back to top |
|
 |
Coen

Items
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 9:19 pm Post subject: |
|
|
Hoi Walther,
afgelopen zondag zijn we nog even het water opgeweest (nieuw PR 12,6 knopen!) en daarom nemen we zaterdag nog even rust voordat we zondag de 20e weer aan de start verschijnen.
nJoy zal er dus niet bij zijn, maar veel plezier komende zaterdag en tot zondag
Coen |
|
| Back to top |
|
 |
Twan

Items
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:43 pm Post subject: |
|
|
hoi,
Onze boot staat nu nog (steeds) op de kant
Dus zaterdag gaan we niet halen.
maar zondag zijn we zeker aanwezig. |
|
| Back to top |
|
 |
Thomas @ Mentaquilibrium

Items
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 9:29 pm Post subject: |
|
|
| Wij zullen ons best doen om op tijd klaar zijn met ons eerste onderhoud voor 2008 en zullen dan varen. Ik zie een voorspelling van kracht 3 voor zaterdag. |
|
| Back to top |
|
 |
Jot

Items
|
Posted: Fri Jan 18, 2008 6:11 pm Post subject: |
|
|
Wij gaan zaterdag het water op - maar ik weet niet wat zondag wordt. Windguru heeft en dikke 30 - 35 kn, windfinder 25-26 kn maar die zit altijd zo'n 5kn te laag. Als er niks an verandert gaan wij zondag niet.
Alexander |
|
| Back to top |
|
 |
Jan

Items
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 9:38 am Post subject: Trainings schema 2008 |
|
|
Geloof het of niet maar de bemanning wil graag trainen (of zou het ze toch om het zeilen gaanen de teleurstelling dat ze zondag niet konden vlammen). Waar zijn de tijden gebleven dat je telkens moest zoeken naar gewillige bemanning. Maar goed dan....
Is er al een planning gemaakt voor trainingen voor februari en maart ? |
|
| Back to top |
|
 |
Stolio Site Admin

Items
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 9:59 am Post subject: |
|
|
Om te compenseren met de verloren zeildag van gisteren zouden sommige teams komende zaterdag of zondag varen.
Het is on short notice dus k weet nog niet of we een echte training in elkaar kunnen steken, maar alleszins kunnen we ook samen gaan varen. Als je dicht bij elkaar vaart en rond 2 afgesproken boeien vaart dan heb je ook al een leerrijke zeildag.
Zondag 10 februari is het wedstrijd, dus zouden we in het weekend van 23-24 februari een training willen plannen.
Van zodra er iets bevestigd is komt er een aankondiging op de website. |
|
| Back to top |
|
 |
Coen

Items
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 2:17 pm Post subject: |
|
|
nJoy heeft al 2 enthousiaste bemanningleden voor komende zondag 27 januari (niet te vroeg, zo rond 12:30 uur optuigen en om 13:00 zeilen).
Als ik weer terug denk aan die bedrukte gezichtjes toen duidelijk werd dat we zondag niet konden varen dan is het zeer waarschijnlijk dat zich middels dit forum nog meer nJoy bemanningsleden zich spontaan aanmelden.
Doen we zondag een aangepaste wedstrijd: Wie ontdekt als eerste het Dolfijntje .
David en Coen |
|
| Back to top |
|
 |
Jan

Items
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 6:23 pm Post subject: |
|
|
Komend weekend zullen wij er niet bij zijn want er staat eerst nog een klein wintersportje op het programma. Dat moet ook gebeuren......
Zijn er ook plannen voor het weekend erna (2 en 3 als ik mij niet vergis) ????? |
|
| Back to top |
|
 |
Peter
Items
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 7:42 pm Post subject: |
|
|
| Hoi coen zondag is er zeker nog wel een bemanningslid van de ejoy bereid een vrije zondagmiddag omte zetten in een zeildag. Voor gestelde tijdstip lijkt mij prima. |
|
| Back to top |
|
 |
Ron
Items
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 10:43 pm Post subject: |
|
|
Hoi Coen, het spreekt voor zich dat de bemanningsleden van de nJoy paraat staan, dus op mij kun je rekenen as. zondagmiddag. Laat de departure time maar weten!
Ron |
|
| Back to top |
|
 |
| |
|